Ser ditt barn på barnetv?

dumidalia

Gift med forumet
Jeg har inntrykk av at de fleste barna ser på barne-tv. Har jeg rett?
Tenker ikke da på de aller minste (under ett år), men de litt større barna.
Flere valg tillatt for de med flere barn.

Min ser og elsker det. Har det i bakgrunnen og hvis det er en spesiell serie hun liker så sitter hun stille og ser på det.

jenta vår ser ikke på barnetv, hun så på drømmehagen når det gikk,  men nå setter vi på litt mikke mus på en dvd i 17.30 tida, ser en episode, så er vi ferdige med tv for kvelden...

Snuppa ser og elsker det.

Innimellom får hun også lov til å se på Super Kviss, Utfordringen elelr Energikampen også, og det er kjempestas! Da føler hun seg stor. ;)

Men har vi feks besøk, og hun er opptatt, eller vi er borte o.l, så er det ingen krise at hun går glipp av barnetv.

Har en som elsker det (og desverre ser alt for mye for tiden) og ei som IKKE ser i det hele tatt [:)]

Nei, barne-TV har vi ikke begynt med her.
Han så på Drømmehagen iblant (og gjorde det idag også) - og det er det eneste på TV som fenger. Den står ofte på, men han bryr seg katta om den. Men det at Drømmehagen forsvant fra kveldene har ikke ødelagt leggerutinene, for å si det sånn.
Tenker ikke vi introduserer barne-TV på en liten stund.

Her ser di ikke barnetv. elste mann er 2 år og 3 mnd. og minste 11mnd.
Dei he ikke behov for å se det, å he helle ikke så mye interesse for det.

Tenker du alt barne-tv eller kun barne-tv på nrk? Her bryr de seg ikke om Barne-tv på nrk hvertfall. Men playhouse disney er de veldig glad i.

ja barnetv står på hver dag, men er ikke alt som er av interesse og da går han å leker i stedet
for

Ser innimellom, men da tenker jeg på barnetv som drømmehagen osv. Hun likte veldig godt Jul i skomakergata (som jeg så på før jul) og Jul i svingen, da. [:)]

Men hun ser ikke så ofte, og av og til er ikke interessen der heller. Hun er jo bare 11 mnd. [8D]

Anette er for stor til det og Tuva bryr seg fint lite..
Ler og hyler når Simpsons går hu[:)]

playhouse disney står på stort sett hele dagen, men det er ikke intr før det kommer sanger og melodier...
DA er det veldig gøy med barnetv [:D]
er litt gøy å se når hun er på kjøkkene el i gangen - og hører en kjendt melodi fra tv'en. -
da fryser hun til og krabber FORT inn på stuen og titter storfornøyd opp på tv'n [:D]

Jenta mi ser baretv hver dag (hun er 3år)

hun elsker baretv, å når vi har på en anna kanal enn nrksuper så finner hun faktisk fram til kanalen selv ! [:D]

Visste ikke hvilket valg jeg skulle velge... Ser på tv for barn, men ikke barne-tv...

Back
Topp