Ser dere strekene:-D

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Dagens test. Streken er sterkere i virkeligheten:-DTestet positiv i går og i dag er streken noe sterkere, men jeg kommer ikke til å tro det før jeg er over IKM og en digitaltest bekrefter det:-D

Må likevel vise dere bilde og se om dere også syntes at denne testen er positiv. Jeg er et nervevrak:-D
 
Jeg ser strek jeg og det gjorde mannen også . Gratulerer
 


ønskerjuniskatt skrev:
Jeg ser strek jeg og det gjorde mannen også . Gratulerer


Mannen og ja. Tusen takk til dere begge:-D Tørr å håpe mer jo flere som bekrefter detEr bare så redd for at dette også bare er en kjemisk som sist mnd. Krysseraltjeghar...
 
Ser den så vidt:)
Gratulerer så mye!!!!
 


Alveskatt skrev:
Ser den så vidt:)
Gratulerer så mye!!!!

Tusen takk:-D
Ja streken er veldig svak. I går var den ennda svakere, men i dag har den heldigvis blitt litt sterkere og jeg kunne ta bilde av den. Trodde jo det var syner i går når det endelig kom 2 streker:-D 

 
Ser de ikke desverre, men skjermen min ekke av de beste.. Men stoler på deg jeg, hehe, så gratulerer så mye. :D


Rop ut nåt jeg skal føre det inn  testetråden da. :)
 


j02j06g09 skrev:
Ser de ikke desverre, men skjermen min ekke av de beste.. Men stoler på deg jeg, hehe, så gratulerer så mye. :D


Rop ut nåt jeg skal føre det inn  testetråden da. :)


Det går greit for streken var veldig svak, men i dag så er den sterkere:-D Venter til IKM så skal jeg absolutt si ifra når du kan føre meg opp som gravid:-D
Har du testet noe mer?
 


Jakobe4 skrev:
ser strekene :D Hurra :)


Jippi. Blir så glad for at andre også ser de:-D
 


Håperpåentil skrev:


j02j06g09 skrev:
Ser de ikke desverre, men skjermen min ekke av de beste.. Men stoler på deg jeg, hehe, så gratulerer så mye. :D


Rop ut nåt jeg skal føre det inn  testetråden da. :)


Det går greit for streken var veldig svak, men i dag så er den sterkere:-D Venter til IKM så skal jeg absolutt si ifra når du kan føre meg opp som gravid:-D
Har du testet noe mer?

Ikke testet noe mer, tanta har heller ikke kommer enda. :D
Om den ikke kommer i dag, tar jeg en i morgen tidlig. ;)

 
yess.. to streker 2 ganger og jeg venter en gutt denne gangen ..
 
Jepp! Ser to deilige streker som forteller meg at jeg er gravid med nr tre <3
 


JAriela skrev:
yess.. to streker 2 ganger og jeg venter en gutt denne gangen ..



Gratulerer så mye. :D Men må spørre, åssen vet du hva det er da?
 
Jeg ser de:D Gratulerer så masse!:D
 
Tusen takk alle sammen. Da har en digital test bekreftet deg. Jeg er gravid med termin enten 31/5 eller 1/6. Jeg er så glad at jeg holder på å sprekke:-D
 


j02j06g09 skrev:


Håperpåentil skrev:


j02j06g09 skrev:
Ser de ikke desverre, men skjermen min ekke av de beste.. Men stoler på deg jeg, hehe, så gratulerer så mye. :D


Rop ut nåt jeg skal føre det inn  testetråden da. :)


Det går greit for streken var veldig svak, men i dag så er den sterkere:-D Venter til IKM så skal jeg absolutt si ifra når du kan føre meg opp som gravid:-D
Har du testet noe mer?

Ikke testet noe mer, tanta har heller ikke kommer enda. :D
Om den ikke kommer i dag, tar jeg en i morgen tidlig. ;)




Krysser fingrene hardt for deg og håper hverdag at det skal dukke opp en tekst fra deg om at du har fått positiv test! :)
 


Håperpåentil skrev:
Tusen takk alle sammen. Da har en digital test bekreftet deg. Jeg er gravid med termin enten 31/5 eller 1/6. Jeg er så glad at jeg holder på å sprekke:-D



Så utrolig gøy! Herlig! :-D Gratulerer så mye!!
 


JAriela skrev:
yess.. to streker 2 ganger og jeg venter en gutt denne gangen ..



Gratulerer så mye! :) Hvordan vet du at det er en gutt så tidlig?
 
Back
Topp