Ser dere på Fødeavdelingen eller lignende programmer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Gjør det at du blir roligere med tanke på hva som kommer eller blir det mer skummelt? :)

Har ikke sett på fødeavdelingen ettersom jeg ikke har tv, men hadde sett på om jeg hadde hatt! Synes det er betryggende å vite hva som skjer under fødselen, så jeg tilegner meg så mye kunnskap som mulig.

Sett på alt jeg har funnet som omhandler fødsel og barsel. Syns det er så koselig, og blir ikke skremt av det :-D

Har sett på det tidligere i graviditeten, og jeg har igrunn lært masse av å se på det. Har heller ikke blitt skremt, heller rørt av de små som blir født, og det å se det første møtet mellom foreldrene og barnet.

Var på føden på ahus en hel uke i forrige uke og så masse fødsler og keisersnitt (gjennom skolen) [emoji13] var litt redd for å bli engstelig, men ble faktisk roligere

Har sett på det tidligere, men helt uaktuelt å se på det nå :p

Ser på de programmene ja. Går helt fint,lar meg ikke skremme. Til å være førstegangs er jeg ganske rolig. Foreløpig.. Vi får se hvordan det går når det virkelig setter i gang..

Har sett litt tidligere, men aldri vært noe fan av slike programmer.... fikser det ikke :p Synes ikke de er skremmende, men jeg lever meg litt for mye inn i smerter og ting, hehe

Jeg har egentlig holdt meg unna alt sånt nå når jeg har vært gravid. Bare for å unngå å bli skremt,eller å få forventninger til min egen fødsel:)

Ser hver episode og blir av og til lettere skremt over hvor terskelen IKKE går til keisersnitt.
Da blir jeg hvertfall takknemlig over at det blir planlagt det her[emoji56][emoji1374]

Back
Topp