Ser dere noe på denne?

katrinev

Glad i forumet
Var så trøtt idag, så måtte opp å tisse og tok en test i ørska. Tok med testen på soverommet og sovna igjen. Nå da jeg våknet synes jeg kanskje jeg muligens kan se noe, men jeg suger på å se streker. Og synes nesten bildet er tydeligere enn testen. Hva tror dere?
ImageUploadedByBV Forum1424944478.221046.jpg

Var så trøtt idag, så måtte opp å tisse og tok en test i ørska. Tok med testen på soverommet og sovna igjen. Nå da jeg våknet synes jeg kanskje jeg muligens kan se noe, men jeg suger på å se streker. Og synes nesten bildet er tydeligere enn testen. Hva tror dere? Vis vedlegget 105371

Jeg tror jeg klarer å se noe, ja :) Er ikke så lett å se på bilde med svake streker. Min første svak strek 10 dpo, så jeg ikke på bilde, men i virkligheten. Tok en ny på kvelden, og den var litt tydligere. Spennende å se om din også blir det :D

Ser noe veldig svakt :)

Ser helt tydelig noe, men om du ikke fikk sjekket før tiden gikk ut ville jeg (forsøkt å) ikke bygge forhåpninger rundt det.

Ser en svak strek ja, men vanskelig å se om det er farge i den.

Jeg ser noe svakt. Men usikker på om jeg ser noen rosafarge?

Her er fra idag. Før tidsfristen. Redigerte bildet. Ikke helt sikker på hvorfor dere gjør det men gjorde da så dere får se :P
ImageUploadedByBV Forum1425028257.986343.jpg
ImageUploadedByBV Forum1425028270.909902.jpg

Jeg er ikke helt sikker på el. Men Ikm er på mandag. Jeg synes jo den så bedre ut idag enn igår. Men ikke 100% overbevist enda alikevel. :P

Back
Topp