Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Zera
Er skikkelig rart å ha en unge som har vert lik meg fra fødselen av[:)]
Mamma sier at hu er som spytta ut av meg.. Hu er jo på en måte det da [8D] Ikke så mye spyttet, som trykkt [8D]
ORIGINAL: MammaOkt
Er skikkelig rart å ha en unge som har vert lik meg fra fødselen av[:)]
Mamma sier at hu er som spytta ut av meg.. Hu er jo på en måte det da [8D] Ikke så mye spyttet, som trykkt [8D]
Jeg trodde at jenta mi var lik meg da hun ble født - og det var en ganske spesiell følelse. Men etterhvert ble hun mer og mer lik pappaen[:-] Ikke at det er noe galt i det, men likevel...[:-][:D]
De to første var så like pappaene sine fra de ble føddt.. var liksom ikke tvil en gang om hvem som var fedrene... Hu eldste har blitt veldig lik meg nå.. Og de to første var blonde..
Så kom Sofia, klin lik meg og hadde hellt sotsvart hår når hu ble føddt... hehe
Spennende å se hvordan hu kommer til å forandre seg [:)]
ORIGINAL: MammaOkt
De to første var så like pappaene sine fra de ble føddt.. var liksom ikke tvil en gang om hvem som var fedrene... Hu eldste har blitt veldig lik meg nå.. Og de to første var blonde..
Så kom Sofia, klin lik meg og hadde hellt sotsvart hår når hu ble føddt... hehe
Spennende å se hvordan hu kommer til å forandre seg [:)]
Ja de kan forandre seg noe helt enormt! Sofia som 4 åring er lik meg som barn, men lik pappaen som voksen. Helt snodig. Morsomt når en kan se begge foreldrene i barna - enten i ansiktsuttrykkene eller i selve trekkene.[:)]