• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ser dere likhet?

Zera

Forumet er livet
poff

ja,hu er kjempe lik meg...
hehe
Men bra hu er søt i det minste da[8D]

Ja dere ser like ut - så det først på ørene og så øyeformen/øyenbrynene. Synes at nesen også ser ganske lik ut - sannsynligvis munnen også, men litt vanskeligere å se pga den ene har munnen oppe og den andre har den igjen.
Kjempesøte begge to iallfall[:)]

Er skikkelig rart å ha en unge som har vert lik meg fra fødselen av[:)]

Mamma sier at hu er som spytta ut av meg.. Hu er jo på en måte det da [8D] Ikke så mye spyttet, som trykkt [8D]

ORIGINAL: Zera

Mamma sier at hu er som spytta ut av meg.. Hu er jo på en måte det da [8D] Ikke så mye spyttet, som trykkt [8D]

Jeg trodde at jenta mi var lik meg da hun ble født - og det var en ganske spesiell følelse. Men etterhvert ble hun mer og mer lik pappaen[:-] Ikke at det er noe galt i det, men likevel...[:-][:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Veldig søt ja [:D]

ja,hu er et herlig lite drops [:D]

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg trodde at jenta mi var lik meg da hun ble født - og det var en ganske spesiell følelse. Men etterhvert ble hun mer og mer lik pappaen[:-] Ikke at det er noe galt i det, men likevel...[:-][:D]

De to første var så like pappaene sine fra de ble føddt.. var liksom ikke tvil en gang om hvem som var fedrene... Hu eldste har blitt veldig lik meg nå.. Og de to første var blonde..
Så kom Sofia, klin lik meg og hadde hellt sotsvart hår når hu ble føddt... hehe
Spennende å se hvordan hu kommer til å forandre seg [:)]

De to første var så like pappaene sine fra de ble føddt.. var liksom ikke tvil en gang om hvem som var fedrene... Hu eldste har blitt veldig lik meg nå.. Og de to første var blonde..

Ja de kan forandre seg noe helt enormt! Sofia som 4 åring er lik meg som barn, men lik pappaen som voksen. Helt snodig. Morsomt når en kan se begge foreldrene i barna - enten i ansiktsuttrykkene eller i selve trekkene.[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Ja de kan forandre seg noe helt enormt! Sofia som 4 åring er lik meg som barn, men lik pappaen som voksen. Helt snodig. Morsomt når en kan se begge foreldrene i barna - enten i ansiktsuttrykkene eller i selve trekkene.[:)]

ja,noen ganger synest jeg Sofia er rå lik faren, og andre dager er Tuva kjempe lik meg.. hehe
Blir morsomt å se hvordan det blir når de blir voksne...[:)]

Back
Topp