Ser dere gravide ut

mamma85

Glad i forumet
Har det begynt å synes på dere? Og på hvilket måte

På meg selv ser man ikke at jeg er gravid men jeg merker jo på klærne mine at de er blitt mindre men det er ingen som har kommentert noe enda. Er 13+1 uker har enda ikke sagt til andre enn nære venniner tenker at neste uke etter jordmor kontroll og hørt hjertelyden for 1.gang skal jeg begynne å fortelle til familie og på jobb og småen hjemme.. Har vært på tild.ul og allerede sett liv men vil høre slagene føst [8D] 

her vises det at jeg er gravid!!!
Fikk første kommentar i dag på jobb[:)] men det er jo veldig kort tid siden forige graviditet, så magen vises nok raskere denne gang!!!

jeg ser gravid ut![8D]
har begynt å gå i mamma klær for fullt[:D]

er andremann og da har man lett for å få mage fort!

Gleder meg til det synes mere no er bare buksen sprengt på en måte men det er bare oppblåst på en måte selv om det ikke er det.. Sikkert andre div. innvoller som er presset lenger oppover i systemet [8D] Ser frem til den harde magen kommer frem og å kjenne spark

magen er kommet ja..og den presser ut magen fra forrige svangerskap..så jeg seg egentlig bare tjukk ut[:(]

Jepp, veldig gravid[;)] under bildene mine på "våre bilder" ser dere det[;)]

Magen min buler ut men vet ikke om den ser gravid eller bare oppblåst ut...hehe ..

Jeg ser gravid ut, selv om det er første svangerskap. Men er rimelig slank fra før, og legger aldri på meg, så folk skjønner jo det er no, liksom=)

Ser kjempegravid ut..... Kjempe.....

ORIGINAL: Najja

Her ser det mest ut som om jeg har spist for mange boller[8D]. ser oppblåst ut, ikke feit - får omtrent sånn her mage om jeg spiser mange boller[;)]

mm, enig, ser rett å slett mett ut!!! [:'(]

ORIGINAL: mamma85

Gleder meg til det synes mere no er bare buksen sprengt på en måte men det er bare oppblåst på en måte selv om det ikke er det.. Sikkert andre div. innvoller som er presset lenger oppover i systemet [8D] Ser frem til den harde magen kommer frem og å kjenne spark

Fått litt mage ja.. men syns bare det ser ut som jeg har lagt på meg... Ser kjukk ut [:-]

Ser bare ut som jeg har fått småtjukk mage [&:]

Ikke veldig sexy [8D]

ORIGINAL: *mini_me*

ORIGINAL: Najja

Her ser det mest ut som om jeg har spist for mange boller[8D]. ser oppblåst ut, ikke feit - får omtrent sånn her mage om jeg spiser mange boller[;)]

mm, enig, ser rett å slett mett ut!!! [:'(]

samme her.

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Ser bare ut som jeg har fått småtjukk mage [&:]

Ikke veldig sexy [8D]

sign

Jeg ser tykk ut om morgen/dagen og gravid ut om kvelden.
Har litt struttemage alltid, men den er ekstrem nå. Ser ganske stor ut!!!

Med tøy ser jeg gravid ut, men uten ser jeg bare oppblåst og feit ut- he he.[8|]

Back
Topp