Ser dere fortsatt tæra deres?

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
For det gjør knapt jeg, så vidt det er tær der på morran også forsvinner de utover dagen...
20141217_105345.jpg

takk dere... 17 uker idag faktisk... ei uke til 18 og ei uke til julaften... dobbelt nedtelling her!!!

Jeg ser mine føtter ca på samme måte som du troillmor:) og er ca like langt på vei:) 17+2 :)
Fin mage hadde du ;)

Flott mage :-)

Fine magen! Og godt jeg ikke er alene. Føler at folk steiler litt når jeg sier jeg har termin i mai ;-)

Fine magen! Og godt jeg ikke er alene. Føler at folk steiler litt når jeg sier jeg har termin i mai ;-)
Har det akkurat slik selv:p er 18+2, men føler det ser ut som jeg er nærmere 30:p
Føler meg langt fra stor... og ingen som har kommentert at jeg er stor heller, men vokser nå litt.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Så vidt :P Ikkje lenge igjen til dei blir borte :P

Herlig bilde :-D føler meg giga selv, og ser ut som jeg er mye lengre enn 18 uker på vei. Her har barbering nedentil begynt å bli farlig allerede, ser ingenting :-P

Fiiine magen din Rayne!!!!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Ja, den kommer seg. ;)

JA eg ser hele foten:P Men så har jeg lange føtter og tær så:)

ImageUploadedByBV Forum1419195781.391828.jpg
Masse tær enda, heldigvis :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Back
Topp