Ser dere for dere hvordan babyen ser ut?

Jeg har en stesønn og jeg ser for meg han som baby :) nå er stesønnen prikk lik faren sin og min samboer er prikk lik sin far igjen. Nå håper jeg at barnet tar etter meg også, men jeg forventer meg at barnet kommer til å ligne veldig på faren og broren sin :)

Vel, jeg har to gutter fra før og begge er vanvittig lik på faren sin utseendemessig (selv om i yngstemann er det faktisk litt trekk fra meg også, men faren sine dominerer), så regner med lillemor også er lik sin far..... ;-)

Førstegangs så tenkte jeg ikke noe på dette, men på 3D ultralyden fikk vi se at hun lignet veldig på storebroren min. Noe hun forsåvidt gjør den dag i dag også. Nå tenker jeg at babyen ligner litt på pappaen sin. Jeg ble selv født med langt svart hår, så håper babyen gjør det denne gangen enn superblondt. Men tror nok babyen får nesa og leppene etter pappaen sin. Gleder meg til 3D for å se om vi kanskje kan se om den blir lik han :happy:

Begynte å temke på det nå som jeg så denne tråden. Tenker babyen kommer med mørkt hår som de to andre og lik lillesøster. Venter i spenning...

Tenkte ikke så mye på det før etter OUL! For da fikk vi profilbilder med hjem, og når jeg har sett på de i ettertid så er profilen hennes mistenkelig lik farens! Det synes jeg er veldig artig :D Så nå ser jeg for meg en mini-kopi av faren, med min øyenfarge. Det er det eneste jeg "håper" hun arver fra meg, bortsett fra høyden. :laughing002

Jeg ser for meg at lillebror kommer til å ligne på storebror. Vanskelig å se for seg noe annet. Men blir spennende å finne ut av i september:D

Back
Topp