Ser dere for dere hvordan babyen ser ut?

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Spesielt dere førstegangsfødende, ser dere for dere hvordan babyen ser ut? Jeg har sett for meg at han kommer til å være prikk lik faren med mørkt tykt hår haha! Får meg nok en overraskelse hvis han er lys etter mora :p har sett 3D bilde, og da ser det iallefall ut som om han får farens nese, men det er jo så tidlig enda så vanskelig å si! Men gleder meg til å se gutten min <3

Spesielt dere førstegangsfødende, ser dere for dere hvordan babyen ser ut? Jeg har sett for meg at han kommer til å være prikk lik faren med mørkt tykt hår haha! Får meg nok en overraskelse hvis han er lys etter mora :p har sett 3D bilde, og da ser det iallefall ut som om han får farens nese, men det er jo så tidlig enda så vanskelig å si! Men gleder meg til å se gutten min <3
Tenker mye på det! :) vanskelig å se ansiktstrekk på 3D bildet, men ser ut som hun har min trutmunn og oppstoppernese :) Innbiller jeg meg da..! Hun blir nok verdens nydeligste uansett

Tenker mer på det denne gangen enn da jeg var førstegangs. I det hele tatt er det mye med denne babyen som er lettere å tenke på, forestille seg og fantasere om enn det var med nr1, tror ikke jeg skjønte det så godt sist. Jeg lurer mest på hvor lik/ulik broren han blir, og er spent på om det blir blå øyne (som faren har). Vi fikk ikke veldig gode bilder på OUL, men i følge gynekologen var det skikkelig oppstoppernese - jeg trodde alle babyer hadde det (pga lettere å amme), men dette var visst ekstra oppstopper i følge gyn. Da er det isåfall etter meg, det er en skikkelig hoppbakkenese.

Jeg er ikke førstgangs, har tvillingjenter fra før. Men nå som vi venter en liten gutt er vi utrolig spent på hvordan han ser ut! Pappaen er asiatisk, så jentene har fått variable asiatiske trekk, men brunt/mellomblondt hår, brune øyne å blir veldig fort brun. Jeg er blond, blåøyd og lys i huden så gutten vår vil nok også få asiatiske trekk og mørkere pigmenter :) Jentene vår er egenlig miks av oss begge slik rent utseendemessig, men ligner mest på pappaen. Så vil gutten bli mer lik meg? Er Så spent:D

Jeg er skikkelig spent. Vet ikke helt hva jeg tror mini kommer til å se ut som. Men jeg lurer veldig på hvem han kommer til å ligne på. Alle min kjæres familie er veldig like hverandre og mamma har en "teori" at førstemann alltid ligner på faren. Niesen min er prikklik meg og nevøen min ligner også veldig på min familie. Så det er to familier med sterke gener, blir veldig spennende å se hva som kommer ut!

Ja jeg også er veldig spent:) har hørt en teori: førstefødte ligner alltid på faren, slik at de før i tida skulle være sikre på hvem som var faren. Haha ikke vet jeg, vet heller ikke hvorfor teorien kun er med førstefødte:) gleder meg skikkelig til å se henne igjen på oul:)

Nå er ikke jeg første gangs da, har en fra før :p men er allikevel veldig spent og gleder meg sykt mye til å se og møte lille gutt. Innbiller meg at han ligner på storebror, som var verdens mest fantastisk vakre skapning.. Og fremdeles er (som alle mødre sier om sine barn :p )

Ja jeg også er veldig spent:) har hørt en teori: førstefødte ligner alltid på faren, slik at de før i tida skulle være sikre på hvem som var faren. Haha ikke vet jeg, vet heller ikke hvorfor teorien kun er med førstefødte:) gleder meg skikkelig til å se henne igjen på oul:)

Det er det mamman min alltid sier. Og stemmer på en prikk i min familie. Storebroren min og far min er veldig like. Etter de fikk bror min tok det ti år før de fikk min søster og hun er også ekstremt lik pappa. Jeg derimot ligner ikke på noen. Men niesa mi ligner på meg så jeg har noe... :)

Er fryktelig spent ja. Jeg er lys, blond, slank med klare blå øyne, skikkelig nordisk utseende. Mannen blir fort brun, sort hår, kraftig, brune øyne og skikkelig sør-amerikansk utseende (han er fra Chile).
Blir spennende å se den miksen:)

Er fryktelig spent ja. Jeg er lys, blond, slank med klare blå øyne, skikkelig nordisk utseende. Mannen blir fort brun, sort hår, kraftig, brune øyne og skikkelig sør-amerikansk utseende (han er fra Chile).
Blir spennende å se den miksen:)
Min har greske og samiske aner så skjønner hva du mener! :D

Håper ungen vår får det meste fra faren :-P masse mørkt hår og tydelige ansiktstrekk :-) jeg har tynt lyst hår og lite markert ansikt ;-) jeg er den førstefødte og som snytt ut av nesa på faren min, og lengden og slankheten fra den familien slår sterkt gjennom hver generasjon. Jeg selv er 180cm.

Jeg ser for meg at det er en liten jente (veit ikke kjønnet) som har mammas blonde hår, pappas blå øyne og kanskje min munn og pappas ører og nese :p <3

Nei.. Igrunn ikke ;) Men tror de ligner storesøster ;)

Utifra det vi har sett hittil så synes jeg hun er en god miks av både pappan og meg :love7 Ser ut som hun har min nese ihvertfall! Er enda så tidlig, så er neimen ikke sikker ;)
Skal på 3D ul i uke 26-28, da tenker jeg vi ser det litt mer tydelig hvem hun likner på :)

Er kjempespent på hvordan hun ser ut. Om hun ligner på storesøsteren, eller ser helt annerledes ut :) Storesøsteren er en god blanding av oss begge tror jeg, men så er ikke vi foreldrene så skrekkelig ulike heller :P

Eldste ligner på meg og yngste på pappen, så jeg tror hun blir en blanding eller blir prikk lik en av søstrene

Back
Topp