Ser dere det jeg ser?

Jeg har testet positivt, testdato var 21 :-) men har fått litt brunt /rødt på papiret noen ganger når jeg har vært på do, så går og venter på svar på 2 blodprøven.. Har ikke blødd, så tror og håper jg er skikkelig gravid :-) :-)
Gratulerer ❤ Da tar du vel 50 dråper dagen med fructus femina sant? Jeg har helt panikk for at det skal skje noe. 6 SA gjør noe med meg :(

Gratulerer selv :) Tusen takk, kjekt å lese solskinnshistorier ❤

Ja hos oss var det tydeligvis IVF som var løsningen selv om de aldri har funnet noe galt hos oss. Jeg tror ikke eggene mine har vært av god nok kvalitet samt at jeg har mine tvil til at forholdene i livmora har vært gode nok - men dette er tanker jeg har hatt etter oppstart av IVF :)

Gratulerer ❤ Da tar du vel 50 dråper dagen med fructus femina sant? Jeg har helt panikk for at det skal skje noe. 6 SA gjør noe med meg :(
Tusen takk :-) Jg tar 10 til 15 dråper hver time.. D skader ihvertfall ikke :-) hadde en MA nå i mars, så er ganske nervøs sjøl...men en gang må d jo gå bra :-) masse lykke til:-)

Gratulerer:-) Håper lille spire klamrer seg fast!

Gratulerer så mye :)

Hurra!!! Gratulerer så masse <3 krysser fingre for at spiren sitter hele veien :) :)

Kanskje jeg bør øke dosen min med babyklister?? Jeg tar 10-15 dråper 3 ganger daglig før mat. Bør jeg ta mer?? UÆÆH! Jeg vil jo også at det skal sitte fast noe et par uker...:)

Kanskje jeg bør øke dosen min med babyklister?? Jeg tar 10-15 dråper 3 ganger daglig før mat. Bør jeg ta mer?? UÆÆH! Jeg vil jo også at det skal sitte fast noe et par uker...:)
Nei det trenger du ikke. Jeg også tar 3 ganger for dagen. Du skal øke hvis du begynner å spotte/blø.

Gratulerer! ♥ Krysser fingrene for at det går bra denne gangen her. ♡

Jeg ser, gratulerer så mye!!

Gratulerer så mye! Håper spira sitter godt denne gangen :)

Back
Topp