Leniiis
Glad i forumet
Jeg tar det hver gang jeg tar lutinus. Er så strukturert at heheJa, jeg tok også fructus femina, om enn litt sporadisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar det hver gang jeg tar lutinus. Er så strukturert at heheJa, jeg tok også fructus femina, om enn litt sporadisk.
Tusen takk ❤ IVF er jo helt konge heheGratulerer så mye <3
TakkGratulerer massejg bruker også babyklister denne gangen
![]()
Jeg har testet positivt, testdato var 21TakkHvor ligger du i løpet?
Gratulerer ❤ Da tar du vel 50 dråper dagen med fructus femina sant? Jeg har helt panikk for at det skal skje noe. 6 SA gjør noe med megJeg har testet positivt, testdato var 21men har fått litt brunt /rødt på papiret noen ganger når jeg har vært på do, så går og venter på svar på 2 blodprøven.. Har ikke blødd, så tror og håper jg er skikkelig gravid
![]()
![]()
Gratulerer selvTusen takk, kjekt å lese solskinnshistorier ❤
Tusen takkGratulerer ❤ Da tar du vel 50 dråper dagen med fructus femina sant? Jeg har helt panikk for at det skal skje noe. 6 SA gjør noe med meg![]()
Nei det trenger du ikke. Jeg også tar 3 ganger for dagen. Du skal øke hvis du begynner å spotte/blø.Kanskje jeg bør øke dosen min med babyklister?? Jeg tar 10-15 dråper 3 ganger daglig før mat. Bør jeg ta mer?? UÆÆH! Jeg vil jo også at det skal sitte fast noe et par uker...![]()
Åjaaaa...men da såNei det trenger du ikke. Jeg også tar 3 ganger for dagen. Du skal øke hvis du begynner å spotte/blø.
Tusen takk ❤ Ja det håper jeg også!!!Gratulerer! ♥ Krysser fingrene for at det går bra denne gangen her. ♡