Ser dere Da damene dro nå?

Destiny85

Forumet er livet
Hva synes dere om reaksjonen til han Ica mannen da?

Søtt av han! [:D]

Hehehehe... jeg ler faktisk.

Finnes det slike menn?

Stakar, litt avhengig av fruen sin han. hehe.

ORIGINAL: Rævvabakfram

Synes det er litt tragisk jeg.. Hallo?! 10 dager.. Høres ut som hun skulle være borte i 10 år!

Spar mæ Malin[8D]

Litt vel klissete oppførsel av ein mann[:-][:-] Ikkje ein gang eg reagere slik for eit par dagar vekke... 

Hehe, er jo litt søtt da.. Men kansje ikke helt min type mann[8D] litt for klysete, er jo tross alt jeg som skal være kjærringa i forholdet.. eller?[:D]

tøffel!! hehe.. stakkars.. de jobber og bor sammen.. så kanskje ikke så rart at han reagerer sånn...[;)]

Det er sikkert første kjæresten, så han er OVERFØLSOM!! hehe
ekstremt overfølsom![8D]

Det er faktisk ikke søtt.
De dro faktisk samme dagen, han vil ikke åpna kaka han fikk, måtte nesten gråte bare han snakka om kaka og hadde naturligvis grått da han fikk kaka!
Dessuten..... i soffan med hjertepute på gråten?

Nej.

Er jo greit at det er søtt, men i mitt hode er det for søtt... to much sugar[:D]

Søtt at han savner henne, men å begynne å grine for ei kake? Og i tillegg ikke klare å åpne den?
Hehe[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Svartengel

Litt vel klissete oppførsel av ein mann[:-][:-] Ikkje ein gang eg reagere slik for eit par dagar vekke... 

Ti dager faktisk,og jeg går utifra at du har vært vekke fra han før[:-][8D][8D]

Eg måtte faktisk bu vekke frå han eit helt år eg.. Så eg veit kva eg snakkar om ja.

ORIGINAL: Rævvabakfram

ORIGINAL: StinkiStini

Det er faktisk ikke søtt.
De dro faktisk samme dagen, han vil ikke åpna kaka han fikk, måtte nesten gråte bare han snakka om kaka og hadde naturligvis grått da han fikk kaka!
Dessuten..... i soffan med hjertepute på gråten?

Nej.

Hahaha.. Enig der [8D]

enig!! pinlig[:-]

ORIGINAL: StinkiStini

Hehehehe... jeg ler faktisk.

Finnes det slike menn?

Eg ler høgt av han [:D] Eg syns nesten det e litt "ekkelt" at han er SÅÅÅÅ avhengig av dama si. må på lageret en tur for å takle en kake med eg elsker deg på??? Nei blir alt for snålt for meg. SYns ikkje det finst søtt i det heile tatt[8D] Ho dama har glatt han der rundt lillefingeren hun sier hopp og han spør hvor høyt[;)]

Synes det var litt drøyt jeg.... Voksne menneske.
Åsså satt han bare der i stua, snakka om puta som han bestandig satt attmed.... [:'(]

Back
Topp