Ser bevegelser?

sixxy89

Flørter med forumet
Thihi,ikveld har jeg for første gang dette svangerskapet fått til å filme skikkelige spark! vises godt nå når lillebror rører på seg, barnefar synes det nå begynner å bli morsomt for han også Er i uke 22+2 idag

Er det flere som har begynt å se/kjenne spark på utsiden?

Han sparker mye rundt navlen her, og det kan jeg kjenne godt nå, mannen har og kjent, kan se det og hvis jeg sitter helt stille :)

Ser det på utsiden innimellom. Veldig morsomt :)

Thihi,ikveld har jeg for første gang dette svangerskapet fått til å filme skikkelige spark! vises godt nå når lillebror rører på seg, barnefar synes det nå begynner å bli morsomt for han også Er i uke 22+2 idag

Er det flere som har begynt å se/kjenne spark på utsiden?
Så gøy :) Lyst å dele film?

Jeg har kjent lenge. Har også sett det utenfor en god stund, men syns det er så gøy at jeg bruker ikke tid på å filme, men skal prøve etterhvert som det skjer oftere :) er uke 22 i dag.

Jaaaa! Både kjenner og ser :) er så koselig :)

Slik er det spesielt hver kveld, da jeg legger mest merke til det. Skikkelig kos med liv og leven inni der ;)

Vi har kjent og sett spark i 2 uker nå :) er 19+6. Hele magen tar av :p

Ser ingenting ennå og er bare en ukes tid siden jeg kjente henne hver dag :) Her kjenner jeg bare pulsen på magen ;)

Kanskje en gang eller to man kanskje kunne kjent noe, men tror det bare er meg som kjenner det foreløpig :)

Ser det på utsiden ja. Kjempekos :) :)

Back
Topp