Har dere opplevd å se bevegelsene utenpå magen, men ikke kjenne de? Har vært litt bekymret i det siste fordi jeg synes bevegelsene har vært litt mindre og svakere. På morgenen idag gikk jeg derfor virkelig inn for å plage baby, men alle triksene i boka. Drakk noe iskaldt, drakk noe søtt, spiste noe søtt, spilte musikk helt inntil magen med telefonen. Lå og telte bevegelser, og kjente jo passe mange. Synes dog fortsatt de var svakere. La meg til slutt nesten over på ryggen, dro opp genseren og la meg til å stirre på magen. Og tror dere ikke magen bulte og bølget seg masse?? Men jeg kjente bare en brøkdel av disse bevegelsene. Hvis jeg holdte hånden ganske hardt inntil magen, så kunne jeg kjenne bevegelse mot hånda. Har også opplevd at jeg og mannen ligger på sofaen og ser f.eks film, mens mannen holder på magen min. Så sier jeg til han at jeg har ikke kjent liv på en stund nå. Da kan han si at han har jo kjent masse mens vi har ligget der. Synes det er så rart! Ble langt dette, men noen andre som opplever det samme?