Ser at så mange

ORIGINAL: myle

Snuppa vår går ikke, og ikke tror jeg hun kommer til å gjøre det på en stund enda. Men stresser overhode ikke med det[:)] Hun kan reise seg opp etter bord o.l, og muligens gå noen steg langs bordet, men viser ikke interesse av å gå mer enn det, ikke vil hun gå når vi holder henne i armene heller, så vi får følge hennes tempo[;)]

Sånn er det her også. [:)]

Det er vel minst like "unormalt" å gå før en bikker året som etter... Era har gått ei stund, men hun har ei venninne som er tre mnd eldre som slapp seg i går, og i mine øyne er hun like "normal" som Era"

Jeg bruker å si at når du ser en flokk med to-tre åringer leke sammen så kan du ikke se hvem av dem som gikk tidlig og hvem som gikk seint...![;)] Det kommer når det kommer, enkelt og greit[;)][:D]

Så godt å lese alt dette[:)]

Joda han har hatt kiss[:)]

ORIGINAL: Mamsen til 3..

skriver at barna deres går......
Kjenner at lillegutt er litt treig,han kan stå uten å holde seg men ikke så lenge av gangen..
Han var 1år 1januar.
De 2 andre har gått da de var 1år og 2uker..
Er nok lenge før lillegutt kan gå..

Er det bare min som er litt treig????

nope, m her står kun ved å holde seg til ting og går med hjelp hvis vi holder henne i armene. Hun nekter å gå med briovogna, det er KUN hvis vi holder henne i armene hun går. Hun strå ikek alene heller[&:]

nope! her fyller han 1 år neste uke og han står bare når han holder seg! [:)] Ikke virker han interessert i å gå heller..."går" på knærne etter biler/stoler og lignende[;)] Han krabba heller ikke før han kunne det perfekt så jeg har nok en "feinsmecker", hehe[;)] Så han går nok ikke før han kan slippe seg og springe avsted!![;)][:D]

Ingen gåing her, men stresser ikke[:)] han går når han er klar[:)]

går så d suser med gåtrallen å rundt bord og slike ting, men han kan verken stå uten støtte eller gå uten å bli holdt, men stresser ikke med der, han er ein av dei raskeste i barnehagen uansett, for han har max speed på krabbinga:)

ingen av mine går alene. Men de går etter gåvogner og Daniel går rundt møbler også. Er ikke så stressa på det egentlig. Nyter heller tiden før de finner ut av det. Da blir det straks mer hektisk kan jeg tenke meg...
Det er først når barnet er 18mnd og fremdeles ikke går at man skal gå til utredning. Med andre ord er det normalt å ikke kunne gå frem til barnet er 18mnd.
Det blir når det blir tenker jeg[:)]

Back
Topp