Septemberforum! :-0

Bimse

Glad i forumet
Det ER unektelig sprøtt å se full aktivitet i september. Jeg føler jo ting har gått litt trått siden jeg har hatt en særs slitsom graviditet som endte i sykemelding, men NÅ ser jeg jo at tiden flyr...

Om et par dager er vi i 2016, og med termin helt i begynnelsen av april er det søren meg ikke lenge til :-0 UNDER 100 dager...

Helt enig med deg Bimse! Veldig rart å se september forumet være i full aktivitet! Kjenner jeg nesten syns det går for fort!! Kjenner meg i hvertfall ikke klar enda!! :eek:

Helt enig med deg Bimse! Veldig rart å se september forumet være i full aktivitet! Kjenner jeg nesten syns det går for fort!! Kjenner meg i hvertfall ikke klar enda!! :eek:

Kjenner på akkurat det samme. Så plutselig det var skrevet der inne, gikk inn og det var jo mange det allerede... Vi har ikke noe på plass bortsett fra klær og jeg tenker at nå må dette bremse ned litt... Haha... Går vel kanskje litt seinere når det nærmer seg de siste ukene :)

Jeg synes det er så morro at det er aktivitet i september, det betyr at det er akkurat 4 år siden jeg testet positiv med hun som nå er 3-år og gikk inn i mitt første svangerskap. :D

Bare drøye 3 måneder til termin nå!!! :eek: :D

Back
Topp