September barn 2011?

Ja, faktisk!:greet025 veldig rarte å tenke på, OG skrive. Var du i septemberklubben i 2011?
Ja, men var ikke så aktiv :angelic:
Var prøver i 2,5 år før jeg endelig fikk spire som kom i september 2011:bored:

ny mann nå og spiren satt på første pp denne gang :eek:

har du prøvd lenge?
 
Ja, men var ikke så aktiv :angelic:
Var prøver i 2,5 år før jeg endelig fikk spire som kom i september 2011:bored:

ny mann nå og spiren satt på første pp denne gang :eek:

har du prøvd lenge?


Ahaa! Vi har 2 barn og har så å si aldri vært prøvere fordi det har klaffet på første forsøk begge gangene! Vi har just startet prøvingen denne gangen, med EL nå i løpet av helga. Enten i dag eller imorra tenker jeg...:happy:

Så godt at det gikk fortere denne gangen!:D
 
Ahaa! Vi har 2 barn og har så å si aldri vært prøvere fordi det har klaffet på første forsøk begge gangene! Vi har just startet prøvingen denne gangen, med EL nå i løpet av helga. Enten i dag eller imorra tenker jeg...:happy:

Så godt at det gikk fortere denne gangen!:D


Spennende :oops: dere får ha masse lykke til med el:shy:
 
Ahaa! Vi har 2 barn og har så å si aldri vært prøvere fordi det har klaffet på første forsøk begge gangene! Vi har just startet prøvingen denne gangen, med EL nå i løpet av helga. Enten i dag eller imorra tenker jeg...:happy:

Så godt at det gikk fortere denne gangen!:D
Hvordan gikk det? Klaffet det? Hær er vi på prøving igjen med en liten gutt på 4mnd også:angelic::dummy:
 
Hvordan gikk det? Klaffet det? Hær er vi på prøving igjen med en liten gutt på 4mnd også:angelic::dummy:

Pga en CT undersøkelse 3 dager etter EL, så er jeg sikker på det egget ble kokt i hjel, dessverre. Hadde en liten kjemisk den mnd. Og kjemisk i januar. Så hadde vi en pause for å unngå å få termin på vei inn i mørketida. Starta prøving igjen etter mensen i mai, og det klaffet på første runden. Så nå er jeg 23+1 med bittelillesøster i magen:love7
 
Pga en CT undersøkelse 3 dager etter EL, så er jeg sikker på det egget ble kokt i hjel, dessverre. Hadde en liten kjemisk den mnd. Og kjemisk i januar. Så hadde vi en pause for å unngå å få termin på vei inn i mørketida. Starta prøving igjen etter mensen i mai, og det klaffet på første runden. Så nå er jeg 23+1 med bittelillesøster i magen:love7
Oi, det var trist! Men så flott at du ble gravid igjen og venter ei lita nå:love7

hær fikk jeg en gutt i juni, men er nå på første pp for aller siste tilskudd:angelic: hadde el for bare ett par dager siden, så håper på klaff i første forsøk denne gangen og:angelic:
 
Back
Topp