Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med septemberbarn som er her inne og prøver på en attpåklatt?
Ja, men var ikke så aktivJa, faktisk! veldig rarte å tenke på, OG skrive. Var du i septemberklubben i 2011?
Ja, men var ikke så aktiv
Var prøver i 2,5 år før jeg endelig fikk spire som kom i september 2011
ny mann nå og spiren satt på første pp denne gang
har du prøvd lenge?
Ahaa! Vi har 2 barn og har så å si aldri vært prøvere fordi det har klaffet på første forsøk begge gangene! Vi har just startet prøvingen denne gangen, med EL nå i løpet av helga. Enten i dag eller imorra tenker jeg...
Så godt at det gikk fortere denne gangen!
Hvordan gikk det? Klaffet det? Hær er vi på prøving igjen med en liten gutt på 4mnd ogsåAhaa! Vi har 2 barn og har så å si aldri vært prøvere fordi det har klaffet på første forsøk begge gangene! Vi har just startet prøvingen denne gangen, med EL nå i løpet av helga. Enten i dag eller imorra tenker jeg...
Så godt at det gikk fortere denne gangen!
Hvordan gikk det? Klaffet det? Hær er vi på prøving igjen med en liten gutt på 4mnd også
Oi, det var trist! Men så flott at du ble gravid igjen og venter ei lita nåPga en CT undersøkelse 3 dager etter EL, så er jeg sikker på det egget ble kokt i hjel, dessverre. Hadde en liten kjemisk den mnd. Og kjemisk i januar. Så hadde vi en pause for å unngå å få termin på vei inn i mørketida. Starta prøving igjen etter mensen i mai, og det klaffet på første runden. Så nå er jeg 23+1 med bittelillesøster i magen