September 2025

Haha, okei jeg er med! :hilarious: Morgen og kveld fra i morgen :p

Woho! Jeg er bare 4 dpo i morgen så venter til mandag med første test. Men nå er jeg ruger og 6 av 6 var normalt befruktet!!

Det ble 2 egg på frys her (5-dagers). Av 8 ut, var 1 bare eggeskall, 1 umoden, 4 ble befruktet. Jeg er sånn medium innstilt kjenner jeg, hadde håpet på flere, men samtidig er jo dette forhåpentligvis to gode sjanser og dermed alt vi trenger.
Men du trenger bare 1 gullegg! Jeg håper virkelig et av dem er det, kanskje begge er det også! :Heartred Jeg sender positive tanker! Er det planlagt når du skal sette inn?

Det ble 2 egg på frys her (5-dagers). Av 8 ut, var 1 bare eggeskall, 1 umoden, 4 ble befruktet. Jeg er sånn medium innstilt kjenner jeg, hadde håpet på flere, men samtidig er jo dette forhåpentligvis to gode sjanser og dermed alt vi trenger.

Jeg tenker sannsynligheten for at en av de to er gullegget er stor! Får du innsett i oktober? ❤️

God klem! Satser på det er gullegget blant de to♥️

Men du trenger bare 1 gullegg! Jeg håper virkelig et av dem er det, kanskje begge er det også! :Heartred Jeg sender positive tanker! Er det planlagt når du skal sette inn?
Jeg tenker sannsynligheten for at en av de to er gullegget er stor! Får du innsett i oktober? ❤️
God klem! Satser på det er gullegget blant de to♥️

Tusen takk dere! Ja, satser virkelig på at et av de er lillesøsken. Litt usikker ang innsett, men starter antagelig med medisiner for styrt syklus i midten av oktober og så blir det innsett helt i starten av november!

Hei alle,

CD12 og stimulert siden CD3 med Pergoveris. De folliklene jeg hadde har trukket seg tilbake og største er 8mm. Her er det ikke noen grunn til å fortsette... :(

Som dere vet har jeg prøvd på et søsken lenge og denne prosessen tærer på økonomi, overskudd og er en mental belastning. Jeg kjenner meg ferdig med å forsøke og er klar for å lukke kapittelet. Jeg har forsøkt og det var det jeg bestemte meg for før jeg startet med IVF for å få et søsken. Jeg trodde jeg skulle føle meg trist, men det har jeg allerede gjort de siste 2,5 årene med alle motbakkene, negative innsett og avbrutte sykluser. Nå føler jeg meg mest fri og veldig takknemlig for at jeg har et fantastisk barn allerede:Heartpink Trodde ikke jeg skulle komme hit, men det føles greit, men selvfølgelig også vemodig. Livet blir sjelden som vi har sett for oss, og velger å tro det noe annet fint i vente for meg.

Jeg har ikke snakket med klinikken i Danmark ennå, så må høre hvordan de vurderer saken og hvilke økonomisk forpliktelser jeg har. Håper ikke det er så mye som et full forsøk og jeg kan bruke pengene på noe hyggelig sammen med barnet mitt.

Kjære Otilde,

Jeg så denne først i går kveld. Og visste ikke helt hva jeg skulle si med en gang men har tenkt på deg siden. Det er vemodig og trist å avslutte forsøk, med alt håp, tid, energi og penger du har lagt i det. Men nå kan du si at du har gitt alt, og trenger ikke å lure. Håper som du sier det ikke blir fullverdig pris så du kan dra på en fin ferie med ditt barn, at du og barnet får en fin tid fremover. Håper dere på sikt kanskje blir tre likevel, men da med to voksne, og kanskje til og med noen ytterligere bonuser. Hvem vet ❤️ Men nå kan du slå deg til ro med dette og nyte tiden med ditt barn, og starte livet ditt igjen. IVF prosessen stjeler så mye av en selv som du sa selv.
Ønsker deg og din lille skatt alt hell og lykke sammen :)❤️

Last edited:
Kjære Otilde,

Jeg så denne først i går kveld. Og visste ikke helt hva jeg skulle si med en gang men har tenkt på deg siden. Det er vemodig og trist å avslutte forsøk, med alt håp, tid, energi og penger du har lagt i det. Men nå kan du si at du har gitt alt, og trenger ikke å lure. Håper som du sier det ikke blir fullverdig pris så du kan dra på en fin ferie med ditt barn, at du og barnet for en fin tid fremover. Håper dere på sikt kanskje blir tre likevel, men da med to voksne, og kanskje til og med noen ytterligere bonuser. Hvem vet ❤️ Men nå kan du slå deg til ro med dette og nyte tiden med ditt barn, og starte livet ditt igjen. IVF prosessen stjeler så mye av en selv som du sa selv.
Ønsker deg og din lille skatt alt hell og lykke sammen :)❤️
Takk for fine ord om omtanke.

Det kan kanskje virke som en brå avgjørelse, men etter å ha prøvd i 2,5 år. 3 IVF med 4 innsett. 5 avbrutte forsøk. Slutten måtte komme en gang og jeg har gitt alt i hvert forsøk. Nå har jeg hatt stang inn med 3 sykluser med stimulering uten noe hente ut. Jeg kunne ha fortsatt tross alder før jeg har dine blodverdier, men jeg har ikke respondert på stimulering og brukt så mye tid og penger og energi. Det er åpenbart trist og sårt, men også frigjørende. Jeg har en fin plan B som har vokst på meg de siste månedene. Jeg håper jeg møter en fin mann. Kanskje en med barn fra før som kan berike livet vårt på annen måte. Og jeg savner å ha en sterk, sunn kropp som ikke plages med alle disse hormonene. Nå har jeg så vondt i eggestokkene og oppblåst av stimuleringen og håper det snart kan gå over. Men har allerede vært på vinlunsj med venninner og fått noen hyggelige Tinder match. Livet 3.0 blir bra det også. Masse lykke til deg! Håper du snart får ønskebarnet ditt/deres.

Takk for fine ord om omtanke.

Det kan kanskje virke som en brå avgjørelse, men etter å ha prøvd i 2,5 år. 3 IVF med 4 innsett. 5 avbrutte forsøk. Slutten måtte komme en gang og jeg har gitt alt i hvert forsøk. Nå har jeg hatt stang inn med 3 sykluser med stimulering uten noe hente ut. Jeg kunne ha fortsatt tross alder før jeg har dine blodverdier, men jeg har ikke respondert på stimulering og brukt så mye tid og penger og energi. Det er åpenbart trist og sårt, men også frigjørende. Jeg har en fin plan B som har vokst på meg de siste månedene. Jeg håper jeg møter en fin mann. Kanskje en med barn fra før som kan berike livet vårt på annen måte. Og jeg savner å ha en sterk, sunn kropp som ikke plages med alle disse hormonene. Nå har jeg så vondt i eggestokkene og oppblåst av stimuleringen og håper det snart kan gå over. Men har allerede vært på vinlunsj med venninner og fått noen hyggelige Tinder match. Livet 3.0 blir bra det også. Masse lykke til deg! Håper du snart får ønskebarnet ditt/deres.

Har skjønt det har vært en lang reise for deg, og på et tidspunkt så vil man selv kjenne når nok er nok :Heartpink Godt å lese at du ser lyst på fremtiden og livet 3.0, og det høres veldig spennende med tindermatch ;)

Takk for lykkeønsker tilbake ❤️

Usikker om jeg får med streken på bilde. Aldri kaldt meg fotograf :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4287.jpeg
    IMG_4287.jpeg
    845,2 KB · Visninger: 70
Back
Topp