September 2025

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Hei! En tråd for oss som skal gjennom uttak eller innsett i september.

Være med? Skriv følgende, så legger jeg deg til:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Vi trenger hverandre i denne brutale IVF-verdenen. Krysser fingrene for oss alle!

Venter på oppstart

Stimulerer

Ruger

Totalfrys

Malave - 32 - B2 - St. Olavs - IVF #1 etter to negative fryseforsøk - Pergoveris - stim.start 3/9

Feb2021 - 35 år - B2 (første naturlig) - Ullevål - første forsøk - Langprotokoll med Gonapetyl & gonal-f - Startet 7/8, stimulerende 28/8 & egguttak uke 36/37

Avbrutt
Otilde - 42 - solomor - B2 - Copenhagen Fertility Clinic - IVF4 (+3 avbrutte IVF) - Pergoveris, Letrozol, Fyremadel og luteralstøtte er ikke fastsatt

Sommersol82 - 43 - B2 - Hausken - 1 - Gonal F - oppstart i slutten av august

Gravid :cheers :cheers :cheers
A-Dreamer - 32 - B1 - Ullevål stadion - IVF #2 (IVF #1 hadde 2 mislykkede FET) - kort protokol Gonal F + Fyremadel - eggutak 03.09

Lamelia-45-B4-solomor- Diers i Aarhus-det forsøk 1. eneste håpet(hatt ma og bo med egne egg og naturlig gravid)-clomifen prednesilon, cyklogest-innsett 08.09. Termin 27/5, men skal ha KS så blir ca 14 dager før.

Liljamartine - 28 - B1 - Medicus - Første forsøk - Letrozol og Ovitrelle - innsett i uke 37

Hompetittentei - 33 - Barn 3 - Hausken - 1 - pergoveris, fyremadel, ovitrelle - innsett 17.9

Aninewe - 32 - B3 - Porsgrunn -Forsøk nr 1 på nr 3. Har hatt et ICSI i 2017 som ble til to barn født -18 og -21. - Bemfola + meriofert, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest - oppstart 4.9, uttak 16.9, innsett 19.9

Angeldust - 34 - B2 (første med nåværende mann) - Porsgrunn - Fryseforsøk nr 2- usikker på medisiner - innsett ca. 22/09.

Stjernelyst - 28 - barn nr. 1 - Haukeland - forsøk 1 (3 runder Femar før) - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Utrogestan+Prolutex og Prednosolon + AlbylE. Oppstart 17.08.25. Uthenting 01.09.25. Innsett 03.09.25

Ikke gravid

Le@ - 40 år - b1 - Aleris - 6. forsøk, (1 fryseforsøk)- letrozol, pergoveris, ovitrelle, prednisolon, klexane og utrogestan. Innsett 2/9

Brevdua - 40 - B2 - Aleris - Forsøk nr 1 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest, Albyl E - oppstart 17. august, innsett i uke 36??

Månen - 36 - B2 - St. Olavs - Andre fryseforsøk- Cyclogest - innsett 6/9

Heidiha - 42 - b2 - Freya fertility, dk - uttak 2 - pergoveris.

Noldus - blir 34 til uka - barn 2 - CFC (København) - Forsøk nr 4 (...og siste) - Tamoxifen og ovitrelle - IUI om 12-16 dager

Morellakris - 38 - B2 - Porsgrunn - Fryseforsøk 4/4 (første festet seg fint og er nå to år gammel ) - Estradot og cyclogest - innsett uke 37 håper jeg

Videre til oktober
Harelabb - 29år - B1 - st.olavs - Forsøk nr 1- Har oppstartssamtale 29. Oktober

Babydrømmernr2 - 32 - B2 (første naturlig) - første forsøk - kort protokoll - rekovelle - fyremadel - gonapetyl

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - innsett FET oktober

Trj85- 39 - B3 (B2 med nåværende mann)st. Olavs- FET- søskenforsøk
Har et embryo på frys som vi skal prøve. Får se om det blir i september

Dina - 37 - B2 - Riksen/Ullevål - Letrozol, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl, og Cyclogest+Crinone og Prednosolon/AlbylE. Oppstart midten/slutten september

Chocolatine - 41 - B1 - OUS - Forsøk nr 2 - Gonapeptyl, Gonal-F +++ (har ikke fått full liste), uttak uke 40

Energy - 38 - - OUS - Forsøk nr 2 - Gonapeptyl, Gonal-F +++ (har ikke fått full liste), to forsøk uten resultat.

Mari2301 - 29 - B1 - St Olavs - Forsøk nr 1 - Oppstartssamtale 8. september

Sidensvans_IVF - 38 år - B2 - St. Olavs - FET nr 5 på søskenforsøk nr 2 - prednisolon, cyclogest og Duphaston - innsett ca slutten av uke 39

Last edited:
Føler jeg har ventet en evighet på denne tråden. Nå måtte jeg bare opprette den :nailbiting:

Aninewe - 32 - B3 - Porsgrunn -Forsøk nr 1 på nr 3. Har hatt et ICSI i 2017 som ble til to barn født -18 og -21. - Bemfola + meriofert, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest - oppstart ca 4. september

Last edited:
Malave - 32 - B2 - St. Olavs - første IVF på søskenforsøk etter to mislykkede FET - vet ikke - Oppstartssamtale 1/9

(oppdaterer denne etter hvert, er faktisk ikke helt sikker på om det blir st Olavs hvis det viser seg å være leeeenge til uttak, har en backup-plan med Medicus)

Mulig oppstart i september Meen får vente å se hva de sier på sjekken nå snart..
Dina - 37 - B2 - Riksen/Ullevål - Letrozol, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl, og Cyclogest+Crinone og Prednosolon/AlbylE. Oppstart midten/slutten september

Blir helt svett av den medisinlista:P

Mulig oppstart september.
Trj85- 39 - B3 (B2 med nåværende mann)st. Olavs- FET- søskenforsøk
Har et embryo på frys som vi skal prøve. Får se om det blir i september

Jeg står egentlig på reservelista så vet ikke ennå om jeg får plass til uttaket i september men krysser fingrene for det og setter meg tentativt på lista

Venter på oppstart

Chocolatine - 41 - B1 - OUS - Forsøk nr 2 - Gonapeptyl, Gonal-F +++ (har ikke fått full liste), uttak uke 40

Jeg ble henvist til St Olavs etter utredning 18 juni :) men var hos legen min og ønsket IVF (pga mannlig sterilisering) i januar, så det tar tid o_O

Hvordan har det vært hos deg? :)
Okei skjønner :) Det er lang nok ventetid det ja! Har dere lang reisevei? :)

Vi ble henvist i april og har ikke oppstart før 29.oktober. Syns det er veldig lenge...

Okei skjønner :) Det er lang nok ventetid det ja! Har dere lang reisevei? :)

Vi ble henvist i april og har ikke oppstart før 29.oktober. Syns det er veldig lenge...
Nei ikke så langt, tar ca 1,5 time å kjøre :)

Det var veldig lenge!! Er det pga stor pågang?

Har du hatt oppstartssamtale? Ser vi skal ha videosamtale først, og er veldig nysgjerrig på hvilken info vi får.. er det planlegging oppstart eller må vi ta enda flere prøver liksom.. Blir gal av å ikke vite noe :nailbiting: håper på å begynne i oktober men spørs om det bare er å gni seg med tålmodighet å tenke det ikke blir noe før neste år :arghh::shifty:

Jeg vil være med :) Kan sette meg på stimulerer for starter på gonal-f i morgen.

Feb2021 - 35 år - B2 (første naturlig) - Ullevål - første forsøk - Langprotokoll med Gonapetyl & gonal-f - Startet 7/8, stimulerende 28/8 & egguttak uke 36/37

Da jubler jeg for uttak nå på fredag 29/8. 6 av 7 eggposer var modne. Krysser fingrene for at de inneholder gode egg :happy:

Så bra! Hadde satt deg på venter på oppstart, det var ikke meningen. Nå står du på stimulerer. Lykke til med uttak! :)

Angeldust - 34 - B2 (første med nåværende mann) - Porsgrunn - Fryseforsøk nr 2- usikker på medisiner - innsett ca. 22/09.

Back
Topp