September 2018

Positiv graviditet [emoji3] Fikk melding fra Riksen idag...lykketil til alle her inne. [emoji847][emoji847][emoji847]
Så fantastisk god nyhet! Håper virkelig den spira klamrer seg fast nå, ønsker deg masse masse lykke til! [emoji173]

Riksen skulle ringe med svar på blodprøven i dag mellom 13.30-15.00. Fortsatt ikke ringt :o Noen som har opplevd at de glemmer å ringe?

Riksen skulle ringe med svar på blodprøven i dag mellom 13.30-15.00. Fortsatt ikke ringt :eek: Noen som har opplevd at de glemmer å ringe?
Herregud!!! Ring dei!! ;) hadde ikkje stått nedpå hadde eg vore deg! Lykke til med svaret! (Har ikkje erfaring med riksen eller at dei ikkje ringer altså, men berre kjenner veldig på følelsen din. Hadde det nett likt i går ;) :smiley-bounce016

De ringte nå... som dere vet hadde jeg blodprøve på mandag med lav HCG. Har fått full mens, men de ringte nå for å gratulere med graviditet. HCG var på 44 :o Hadde lav HCG med sønnen min også.. siden jeg har full mens, så må jeg inn på ny blodprøve neste uke... Herregud for en karusell! Men siden jeg har såpass kraftig blødning tror jeg fortsatt at dette ikke går...

De ringte nå... som dere vet hadde jeg blodprøve på mandag med lav HCG. Har fått full mens, men de ringte nå for å gratulere med graviditet. HCG var på 44 :eek: Hadde lav HCG med sønnen min også.. siden jeg har full mens, så må jeg inn på ny blodprøve neste uke... Herregud for en karusell! Men siden jeg har såpass kraftig blødning tror jeg fortsatt at dette ikke går...
Oi! Så bra da, da er det jo håp :)
Flytta deg tilbake til rugerne, det var det triveligste jeg har gjort i dag :Heartred

Flytta deg tilbake til rugerne, det var det triveligste jeg har gjort i dag :Heartred
Er jo et lite håp der :) hadde høyere HCG i dag 17 dpo enn jeg hadde 15 dpo med sønnen... men da blødde jeg ikke da... så vil tro noe har festet seg og så falt fra... men fikk iallfall spurt om når man evt kan starte opp igjen om det ikke går, og akkurat nå er det heldigvis ikke noe ventetid :) så blir ikke så lenge å vente om det ikke går.

Er jo et lite håp der :) hadde høyere HCG i dag 17 dpo enn jeg hadde 15 dpo med sønnen... men da blødde jeg ikke da... så vil tro noe har festet seg og så falt fra... men fikk iallfall spurt om når man evt kan starte opp igjen om det ikke går, og akkurat nå er det heldigvis ikke noe ventetid :) så blir ikke så lenge å vente om det ikke går.
Fikk du satt inn to? Det er jo mange som får skjøre slimhinner, eller som blør av andre grunner, så det trenger jo ikke å være noe galt. Satser hardt på at alt er bra med spiren :Heartred

De ringte nå... som dere vet hadde jeg blodprøve på mandag med lav HCG. Har fått full mens, men de ringte nå for å gratulere med graviditet. HCG var på 44 :eek: Hadde lav HCG med sønnen min også.. siden jeg har full mens, så må jeg inn på ny blodprøve neste uke... Herregud for en karusell! Men siden jeg har såpass kraftig blødning tror jeg fortsatt at dette ikke går...
Ååååå så hyggelig :love017 da e litt av ein karusell og vanskelig å veta kva ein skal tru på! Men fleire som får mens og graviditet! Så me kryssa alt me kan!!! Blir ei spennande helg å gå å venta på neste veka!! Kva var HCG din første gongen?

Fikk du satt inn to? Det er jo mange som får skjøre slimhinner, eller som blør av andre grunner, så det trenger jo ikke å være noe galt. Satser hardt på at alt er bra med spiren :Heartred
Fikk bare satt inn en... blør relativt mye, så vil nok tro at det ikke går. Men veldig hyggelig om jeg tar feil!

Ååååå så hyggelig :love017 da e litt av ein karusell og vanskelig å veta kva ein skal tru på! Men fleire som får mens og graviditet! Så me kryssa alt me kan!!! Blir ei spennande helg å gå å venta på neste veka!! Kva var HCG din første gongen?
Første gang var den bare på 10... derfor måtte jeg tilbake i dag da det var for lavt for 14 dpo. Har doblet seg fint, så hadde det ikke vært for blødning så hadde alt vært positivt.

Første gang var den bare på 10... derfor måtte jeg tilbake i dag da det var for lavt for 14 dpo. Har doblet seg fint, så hadde det ikke vært for blødning så hadde alt vært positivt.
Ja skjønna ja! Eg hadde på 8 i går, så dei vil eg ska ta ny prøve i morgen. Ikkje fått tante rød enda, så har eit ørlite håp.....

Kva dag etter innsett beg du å blø forresten?

De ringte nå... som dere vet hadde jeg blodprøve på mandag med lav HCG. Har fått full mens, men de ringte nå for å gratulere med graviditet. HCG var på 44 :o Hadde lav HCG med sønnen min også.. siden jeg har full mens, så må jeg inn på ny blodprøve neste uke... Herregud for en karusell! Men siden jeg har såpass kraftig blødning tror jeg fortsatt at dette ikke går...
Ooiii for en gladnyhet, skjønner at det er følelsesmessig berg og dalbane nå ja! Men da er det jo fortsatt håp, kjenner en jeg som hadde mensen flere ganger og plutselig var 5 mnd på vei med sønnen sin, så mye rart som skjer med disse kroppene våre. Krysser alt jeg har for at det fortsetter å stige! Blir spennende å høre hva den er neste uke!

Flytta deg tilbake til rugerne, det var det triveligste jeg har gjort i dag [emoji813]red
Meg kan du bare flytte til "ikke gravid", ikke noe håp her, satser på det går bedre neste gang ;)

Så hyggelig! Kanskje vi kommer i samme terminliste [emoji4]

Slenger meg på her!

Semula - 0 # - 1te forsøk # - IVF - medisiner Elonva/Orgalutran/Utrogestan - klinikk Barcelona IVF - uttak/innsett 19/24. sept - antall egg 1

Jeg bruker det [emoji4] Vet jo ikke om det har effekt enda, siden jeg aldri har blitt gravid. Og nå er jeg bare 5 dpo, så er for tidlig å si enda.
Jeg har brukt det tidligere, ved klinikkinseminasjon og hjemmeinseminasjon. Tror jeg hadde 3-4 forsøk ned dette. Kjøpte det på helsekost i København. Ble ikke gravid noen av gangene, men er ikke fremmed for å revurdere å supplere med dette det. De jeg snakket med på klinikken hadde aldri hørt om Fructus Femina.

Noen som vetom andre ting som kan bedre festingen? Physalis var det en som skrev her inne så jeg.

Flytter over til oktober gjengen :) hadde kontroll i dag, blir det innsett på onsdag :)

Back
Topp