September 2018

Denne dagen har jeg ville hoppe over :hilarious::hilarious:
Haha ja det kan jeg forstå forsåvidt men det er jo en rimelig viktig dag da [emoji16] Håper det går bra og smertefritt for deg. [emoji6]

Haha ja det kan jeg forstå forsåvidt men det er jo en rimelig viktig dag da [emoji16] Håper det går bra og smertefritt for deg. [emoji6]
Det blir spennende å se
Ligger rett ut og venter på tur

Tatt HCG blodprøven lokalt idag! Håper får svar før helgen:-) Er veldig spent på resultatet...fortsetter med Lurinus til får svar. Det er vel ikke noe problem med det. Det står jo at man kan fortsette med det i 30 dager hvis gravid. Men jeg vet ikke om jeg er ennå...tørr ikke ta hjemmetest [emoji51]

Tatt HCG blodprøven lokalt idag! Håper får svar før helgen:) Er veldig spent på resultatet...fortsetter med Lurinus til får svar. Det er vel ikke noe problem med det. Det står jo at man kan fortsette med det i 30 dager hvis gravid. Men jeg vet ikke om jeg er ennå...tørr ikke ta hjemmetest [emoji51]
Wow du er virkelig flink! Hadde jeg aldri klart! Håper på positivt svar for deg:)

No har eg hoppa rundt i heile dag og hjerta har pumpa på høggir!!!!:smiley-angelic008 Måtte venta heilt til kl 13 for å få svar på blodprøven min. Når eg fysta fekk svar så var den litt ubestemt. HCG var på 8, og nett over negativ så må vente til fredag med å ta ny for å sjå om verdien har Stege el sunke.... mest sansynslig vil den bli negativ siden den er så lav, men dei hadde vore borti nokon tilfelle der den hadde Stege sakte men sikkert! Nervepirrande. Dersom det ikkje går no, så blir det innsett av fryseforsøk i oktober:) så deilig å ha 2 egg i frysen :smiley-angelic003 blr liksom ikkje så stort nederlag med negativ test då... :)

No har eg hoppa rundt i heile dag og hjerta har pumpa på høggir!!!!:smiley-angelic008 Måtte venta heilt til kl 13 for å få svar på blodprøven min. Når eg fysta fekk svar så var den litt ubestemt. HCG var på 8, og nett over negativ så må vente til fredag med å ta ny for å sjå om verdien har Stege el sunke.... mest sansynslig vil den bli negativ siden den er så lav, men dei hadde vore borti nokon tilfelle der den hadde Stege sakte men sikkert! Nervepirrande. Dersom det ikkje går no, så blir det innsett av fryseforsøk i oktober:) så deilig å ha 2 egg i frysen :smiley-angelic003 blr liksom ikkje så stort nederlag med negativ test då... :)

Visste ikke at så lave HCG verdier også finnes håp i. Så glad på dine vegne. Jeg må vente noen dager til jeg får min svar. Lever som gravid til jeg får svar. [emoji4]

Gratulerer med vel overstått [emoji5]Hvordan gikk uttaket? Smertefullt eller greit? Nå må du bare ta det med ro :)

Ligger en oppdatering i dagboka mi, men hadde den på CTRL C og gitt:

Oppdatering på uttaket

Jeg har grua meg veldig. Kjæresten kom rett inn, uten kø og gjorde sitt. Mens han drev på så tok jeg tabletta og de virka ja...
Det var saker :hilarious:
Så kom kjæresten ut igjen og vi ble ropt inn. Fikk ei seng, sov litt i rusen, mens han leste til kurset sitt. Så fikk jeg beskjed om å tisse. Også var det klart.

Selve lokalbedøvelsen var ikke helt god, men det var ikke verre og tok ikke lenger tid, enn bedøvelsen hos tannlegen.
Så det var helt greit. Var veldig spennende å se på skjermen at de tok hull på posene og at de tømte seg. Veldig spennende :angelic:
Det var ikke vondt. Og jeg fikk skikkelig skryt, for det var sjelden de hadde så avslappa ei i stolen:D

Så hvilte jeg litt i senga, med ett glass saft. Før sykepleieren kom inn med beskjeden om antall egg...
.... *Trommevirvel*....
7 egg!
Så nå er det bare å vente til 9-10 i morgen og høre hvor mange som er blitt befrukta :angelic:

Ganske sliten nå, men ikke vondt. Men er nok sliten fordi jeg har grua meg sånn, og er ferdig nå :)

Visste ikke at så lave HCG verdier også finnes håp i. Så glad på dine vegne. Jeg må vente noen dager til jeg får min svar. Lever som gravid til jeg får svar. [emoji4]
Nei da va eit ør lite håp og nokon hadde blitt gravid med da før. Sist hadde eg verdia på over 130 så då va det soneklart. Men har enkelig lagt det på hylla så får eg heller få ein positiv overraskelse om det skulle gå. Lever Seff som gravid enda til endelig svar! Får du svar før helga? Kvifor tar det så lang tid? Eg gjekk på sykehuset istedenfor legekontoret. For på sjukehuset får ein svar samme dag!

Da har tanta kommet for fullt som en bekreftelse på at HCGen var grunnet kjemisk... Skal ha ny blodprøve i morgen, og får da når riksen ringer vite når vi får starte opp med ny runde..

Nei da va eit ør lite håp og nokon hadde blitt gravid med da før. Sist hadde eg verdia på over 130 så då va det soneklart. Men har enkelig lagt det på hylla så får eg heller få ein positiv overraskelse om det skulle gå. Lever Seff som gravid enda til endelig svar! Får du svar før helga? Kvifor tar det så lang tid? Eg gjekk på sykehuset istedenfor legekontoret. For på sjukehuset får ein svar samme dag!

Håper svaret kjem før helgen. Men tidligere når vært negativ har de ikke ringt før etter 3 dager!
Jeg kunne tatt den på Riksen, men ville ikke kaste bort en hel dag på det med fri og sånt fra jobb. Det er like greit å vente på svar...Lykketil. [emoji4]

Last edited:
Ganske sliten nå, men ikke vondt. Men er nok sliten fordi jeg har grua meg sånn, og er ferdig nå :)

Så bra det gikk bra med uttaket ditt [emoji4] Jeg syns heller ikke det har vært vondt siste 2 gangene men første gang føltes det som det sprakk ballonger med hard skall og smerter samtidig når legen skulle tømme eggposene og jeg var kjempe nervøs for prosedyren. Men slik er alt som oppleves for første gang! [emoji23][emoji28]

Så bra det gikk bra med uttaket ditt [emoji4] Jeg syns heller ikke det har vært vondt siste 2 gangene men første gang føltes det som det sprakk ballonger med hard skall og smerter samtidig når legen skulle tømme eggposene og jeg var kjempe nervøs for prosedyren. Men slik er alt som oppleves for første gang! [emoji4][emoji23][emoji28]
Jeg bare la meg til, la henda over hodet og tenkte "fa** heller, her skal det slappes av!" og bare lot resten stå til :)
Gikk så fint så :) Var ikke noe stress det :)

Da har tanta kommet for fullt som en bekreftelse på at HCGen var grunnet kjemisk... Skal ha ny blodprøve i morgen, og får da når riksen ringer vite når vi får starte opp med ny runde..

Så trist [emoji22] Men det finns fortsatt håp hos deg da du har flere forsøk offentlig!

Lykketil med blodprøven. Håper det kommer et positiv pip fra deg til slutt!

Neiii, så kjedelig :confused:
God bedring med mensen, og lykke til neste gang :Heartblue

Håper svaret kjem før helgen. Men tidligere når vært negativ har de ikke ringt før etter 3 dager!
Jeg kunne tatt den på Riksen, men ville ikke kaste bort en hel dag på det med fri og sånt fra jobb. Det er like greit å vente på svar...Lykketil. [emoji4]
Ja det skjønnar eg då! Du er flink så greier å venta så lenge! Syns d er litt drøyt å ikje kunna gje svar før om 3 dager, skjønner at det blir litt att og fram med prøver. Men burde enkelig fått svar neste dag! Krysser fingrene for deg :) håper svaret blir positivt og at du kan nyta helga :)

Æsj då teit tanta du har då ;( ;) kva hadde du i HCG når du testa? Lykke til på neste forsøk :)

Back
Topp