Oi, hvor har du kjøpt dem? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi, hvor har du kjøpt dem?![]()
Åhh, jeg bor jo på bigda, og finnes jo ikke noe sånn herLagerhaus [emoji2] De hadde også Chillpills [emoji28]
Da ringte Riksen. Prøven var litt positiv.... Men HCG var kun på 10, så enten er det sen utvikling eller at egget har festet seg men falt fra, evt svangerskap utenfor livmor... Da må vi bare krysse fingrene, og på torsdag må jeg inn på ny prøve, uansett om jeg har fått blødning eller ikke...
Uttak i morgen og jeg gru-gleder meg. Blør fortsatt, så har vel ikke helt tro på at det blir noe innsett. Hadde kun 3 egg på UL på fredag, så viss ikke det har hjulpet å gå opp på medisiner i helgen så blir det uansett avbrutt. Mannen er sterilisert (noe som er hovedgrunnen til at vi må gjennom prøverør) og legen ville ikke utføre TESA viss viss det var for få egg. Har hatt en litt kjip dag og klarer nok ikke helt å ikke ta nedturen på forskudd![]()

Skjønner at det er litt kjipt... korleis gjekk det i dag? Lykke tilUttak i morgen og jeg gru-gleder meg. Blør fortsatt, så har vel ikke helt tro på at det blir noe innsett. Hadde kun 3 egg på UL på fredag, så viss ikke det har hjulpet å gå opp på medisiner i helgen så blir det uansett avbrutt. Mannen er sterilisert (noe som er hovedgrunnen til at vi må gjennom prøverør) og legen ville ikke utføre TESA viss viss det var for få egg. Har hatt en litt kjip dag og klarer nok ikke helt å ikke ta nedturen på forskudd![]()
Skjønner at det er litt kjipt... korleis gjekk det i dag? Lykke til![]()
Det var synd at det ble sånn, men er jo som du sier bedre å avbryte enn å kaste bort et forsøk når det ser dårlig ut. Når får du startet neste forsøk? Håper lang protokoll gjør susen for deg og at det går bedre neste gang! Sender deg en oppmuntrende klem [emoji173]Takk for detValgte å avbryte selv. Det var kun en eggpose som hadde vokst, resten var umodne. Når jeg i tillegg hadde mensen så vil jeg ikke kaste bort et forsøk når forholdene er så dårlige. Fikk samtidig svar på blodprøve ang. amh-verdiene mine.. 2,3 og jeg er under 35 år
Har tatt en haug med nye prøver og blir satt på lang protokoll og andre medisiner på neste forsøk.

Jeg har uttak i dag... Og jeg er utrolig spent, for å si det sånn...![]()
Jeg har uttak i dag... Og jeg er utrolig spent, for å si det sånn...![]()
Dette går bra dette , masse lykke tilJeg har uttak i dag... Og jeg er utrolig spent, for å si det sånn...![]()

Tusen takk. Snart fremme nåLykketil [emoji4]
Tusen takkLykke til[emoji846]
Tusen takk. Veldig spent nåDette går bra dette , masse lykke til![]()
Blir spennende! Endelig er dagen her, tenk det! Masse lykke til [emoji4]Jeg har uttak i dag... Og jeg er utrolig spent, for å si det sånn...![]()
Denne dagen har jeg ville hoppe overBlir spennende! Endelig er dagen her, tenk det! Masse lykke til [emoji4]

Åja skjønna. Da e jo kjipt, samtidig så det er greit når dei ikkje hadde utvikla seg.Takk for detValgte å avbryte selv. Det var kun en eggpose som hadde vokst, resten var umodne. Når jeg i tillegg hadde mensen så vil jeg ikke kaste bort et forsøk når forholdene er så dårlige. Fikk samtidig svar på blodprøve ang. amh-verdiene mine.. 2,3 og jeg er under 35 år
Har tatt en haug med nye prøver og blir satt på lang protokoll og andre medisiner på neste forsøk.