September 2018

Da har jeg vært og tatt blodprøve på Riksen. Har ikke troa... :( Tok hjemmetest på lørdag, og den var blendahvit. Alt av symptomer har også forsvunnet helt... Så forbereder meg på ny runde i november/desember.. Alt håp er ikke ute før de har ringt, men har såpass lite tro at jeg til og med spiste parmaskinke i går :o
Så kjedelig at det føles sånn, håper du har feil og at det likevel er positiv blodprøve idag [emoji85] Har de ringt enda? Krysser alt jeg har for deg!

Jeg er på vei til timen min nå. Dette blir spennende.

Og har hatt en koselig tur på baby butikk med Krissy :happy:
Var koselig å bruke ventetida sammen :)

Da har etternøleren vært på første ul-kontroll! Og her var det slapt, bare fire follikler som vokser, og de er heller ikke store nok. Så da blir det litt økt dose og ny kontroll torsdag i håp om å hvertfall få med alle disse fire. Det betyr uttak tidligst 1.oktober da, så da flytter jeg over i oktobergruppa! Masse lykke til til alle dere, kommer til å følge med og heie når dere tester [emoji813]red
Masse lykke til, håper litt økt dose gjør susen! Kommer nok til å sniktitte litt i oktobergruppa og følge med hvordan det går med dere der mens jeg venter på november og fryseforsøk [emoji39]

Så kjedelig at det føles sånn, håper du har feil og at det likevel er positiv blodprøve idag [emoji85] Har de ringt enda? Krysser alt jeg har for deg!
Fortsatt ikke ringt... Når omtrent ringte de deg?

Da har jeg vært på min siste kontroll [emoji13] blir uttak på torsdag [emoji4] gleder meg masse [emoji4]

Da ringte Riksen. Prøven var litt positiv.... Men HCG var kun på 10, så enten er det sen utvikling eller at egget har festet seg men falt fra, evt svangerskap utenfor livmor... Da må vi bare krysse fingrene, og på torsdag må jeg inn på ny prøve, uansett om jeg har fått blødning eller ikke...

Og jeg sitter på Riksen og venter på sykepleier...

Da ringte Riksen. Prøven var litt positiv.... Men HCG var kun på 10, så enten er det sen utvikling eller at egget har festet seg men falt fra, evt svangerskap utenfor livmor... Da må vi bare krysse fingrene, og på torsdag må jeg inn på ny prøve, uansett om jeg har fått blødning eller ikke...
Oj..krysser fingrene for at egget bare festet seg litt sent. Ikke noe kjekt å måtte gå i uvisse.. :(

Oi! Alltid gledelig å få positiv svar, men man går jo bare enda lengre i uvissheten når det er så lavt og en ikke vet helt hva det skyldes enda [emoji53] Håper for dere at det er en treging inni der [emoji1374][emoji173]️

Masse lykke til, håper litt økt dose gjør susen! Kommer nok til å sniktitte litt i oktobergruppa og følge med hvordan det går med dere der mens jeg venter på november og fryseforsøk [emoji39]

Tusen takk, håper veldig at det går bedre inn mot neste kontroll. Og det er klart du må snike litt mens du venter! Bare koselig at folk følger med. Håper ventetida mot fryseforsøk går fort :)

Oi, det var jo ekstra nervepirrende! Håper det bare er sen utvikling, krysser fingrene! [emoji173] Blir spennende å høre hva neste prøve sier... De ringte meg ca 13.45 btw.

Oppdatering i dagboka mi :angelic:

Ønsker deg alt vel i denne Berg og dalbanen av IVF. [emoji253][emoji18]

Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Otrivelle 24.09 - Uttak 26.09 - Insett 28.09 - Testdag 10.10

Jeg har ett tips til alle rugere! 2 kjærlighetspiller for dagen gir ekstra kjærlighet til frøet i magen [emoji7][emoji173]️ Litt overtroisk kan man forsøke å være i denne prosessen [emoji28] Sukkerfri er de også. Jeg måtte ta en ekstra i kveld [emoji173]️

IMG_6878.JPG

Back
Topp