September 2018

Ja, veldig og det, så er ganske så redd for at det tuller det til...
Jeg har cølaiki, og mest sannsynlig Sjøgren også er jeg beinskjør. Som også henger med cøliaki. Skikkelig dritt :wtf:
Og vil virkelig ikke at dem ødelegger for meg, og gjør at kroppen støter fra seg dette her...
Nei fy, vi får bare krysse alt vi har! Skal gå veien for deg nå! [emoji173][emoji173]

Nei fy, vi får bare krysse alt vi har! Skal gå veien for deg nå! [emoji173][emoji173]
Det finnes medisiner som setter ned imunforsvaret, har vært inne på tanken og spørre pent om det.
Men tenker at jeg prøver uten første runden, også får jeg heller se ann til neste :)
Håper IVF er tingen, selv om ikke oddsene er veldig store. Skulle ønske at de var større egentlig.

Det finnes medisiner som setter ned imunforsvaret, har vært inne på tanken og spørre pent om det.
Men tenker at jeg prøver uten første runden, også får jeg heller se ann til neste :)
Håper IVF er tingen, selv om ikke oddsene er veldig store. Skulle ønske at de var større egentlig.
Ja jeg har gått på prednisolon selv, det var helt jævlig og jeg måtte ringe legen for å spørre om jeg kunne få slutte på dagen da jeg ikke orket mer av de bivirkningene så det er ihvertfall ikke noe jeg kommer til å røre igjen. Håper det går veien uten ekstra medisiner!

For meg hørtes det ut som det kun var samme dag og dagen etter som kunne være vond, men opptil 1 uke ja, greit å vite!:) fikk du også satt inn?
Ja gang nr 2 så var det berre vondt i 2 dager så merka eg ingenting meir. Mens denne gang heilt annleis. Så d er masse som spiller inn... fekk satt inn eit 5 dagers blasto, så skal teste på onsdag :smiley-angelic008sånn føler eg meg no.... vil så gjerne vete!!!!!

Er det noen av dere som fikk positiv graviditets test som har brukt babyklister/fruktig femina?
Andre her som bruker det i rugetiden? Jeg bruker det men er litt redd at man kan reagere forskjellig på det. At det kanskje ikke har effekt eller noe!
Jeg brukte det ved fryseforsøk i fjor, og fikk en liten eskimoprinsesse, så jeg har troen på det! Bruker det nå óg :)
Men man kan ikke vite om det var avgjørende for at det ble baby, men det skal ihvertfall ikke skade å bruke babyklister.

Ja gang nr 2 så var det berre vondt i 2 dager så merka eg ingenting meir. Mens denne gang heilt annleis. Så d er masse som spiller inn... fekk satt inn eit 5 dagers blasto, så skal teste på onsdag :smiley-angelic008sånn føler eg meg no.... vil så gjerne vete!!!!!
Å, så spennende!!! Krysser fingrene for deg, den testen skal være positiv!!:) du er mer enn god som klarer å vente til testdato!!:)

Å, så spennende!!! Krysser fingrene for deg, den testen skal være positiv!!:) du er mer enn god som klarer å vente til testdato!!:)
Ja dette er min 4. Innsett og eg har aldri testa meg før blodprøve! Greia da nok denna gongen óg. Men vil vera heilt sikker, sÅ derfor venta eg heller på blodprøve;)
Håper det går bedre med oppblåstheten din :)

Jeg brukte det ved fryseforsøk i fjor, og fikk en liten eskimoprinsesse, så jeg har troen på det! Bruker det nå óg :)
Men man kan ikke vite om det var avgjørende for at det ble baby, men det skal ihvertfall ikke skade å bruke babyklister.

Takk for svar :-) For en solskinns historie [emoji4] Jeg har brukt 10 dråper 3x daglig siden innsettdagen sammen med en tabl. bidronning. :-) Håper at denne runden er min tur for å bli gravid! Der mitt siste offentlige forsøk og fikk satt inn to stykk fantastiske 2 dagers embryo...

Takk for svar :) For en solskinns historie [emoji4] Jeg har brukt 10 dråper 3x daglig siden innsettdagen sammen med en tabl. bidronning. :) Håper at denne runden er min tur for å bli gravid! Der mitt siste offentlige forsøk og fikk satt inn to stykk fantastiske 2 dagers embryo...
Ekstra nervepirrende da! Håper for deg! :)

Etter andre kontroll i dag fikk jeg beskjed om at jeg må følges nøye med på og må tilbake i morra. Blir spennede å se når uttak blir [emoji4]

Etter andre kontroll i dag fikk jeg beskjed om at jeg må følges nøye med på og må tilbake i morra. Blir spennede å se når uttak blir [emoji4]
Jeg skal og inn i morgen :) Og var der i går... Så blir 6 timer i Oslo og 4 timer med transport i morgen og... Jau jau.

Jeg skal og inn i morgen :) Og var der i går... Så blir 6 timer i Oslo og 4 timer med transport i morgen og... Jau jau.
Når skal du være der i morra?? Har hele dagen i oslo jeg å

Når skal du være der i morra?? Har hele dagen i oslo jeg å
Du hører til Riksen du også :)
Jeg har blodprøve klokka 9, også time 14.20. Også må jeg til sykepleier etter det igjen fikk jeg høre i går.
Så blir nok der enda lenger tenker jeg. Håper på å rekke ekstratoget som går 15.30 fra Oslo S. Men det er jeg ikke helt sikker på at går. Men da hadde jeg vært hjemme 17.

Du hører til Riksen du også :)
Jeg har blodprøve klokka 9, også time 14.20. Også må jeg til sykepleier etter det igjen fikk jeg høre i går.
Så blir nok der enda lenger tenker jeg. Håper på å rekke ekstratoget som går 15.30 fra Oslo S. Men det er jeg ikke helt sikker på at går. Men da hadde jeg vært hjemme 17.
Alle må vel ta bloprøve kl 9 tror jeg. Har time 12.50 jeg.
Lyst til å være med på Babybanden på Skøyen etter å ha tatt blodprøve?? Titte på alt det fine [emoji4]

Alle må vel ta bloprøve kl 9 tror jeg. Har time 12.50 jeg.
Lyst til å være med på Babybanden på Skøyen etter å ha tatt blodprøve?? Titte på alt det fine [emoji4]
Ai ai, det kan bli dyrt for meg :wideyed: :angelic: Gikk på KappAhl sist, og svei av kroner på en body og ei bukse :hilarious:
Men ja, kan henge meg på jeg :) Jeg er litt sjenert og stille i starten :oops:

Har ikke neste time før 14.20 jeg, også enda så må jeg til sykepleier for opplæring av eggløsningssprøyte etter det igjen.
Ting tar tid :sorry:

Ai ai, det kan bli dyrt for meg :wideyed: :angelic: Gikk på KappAhl sist, og svei av kroner på en body og ei bukse :hilarious:
Men ja, kan henge meg på jeg :) Jeg er litt sjenert og stille i starten :oops:

Har ikke neste time før 14.20 jeg, også enda så må jeg til sykepleier for opplæring av eggløsningssprøyte etter det igjen.
Ting tar tid :sorry:
Har ikke penger å bruke jeg. Bare går å titter på alt jeg har lyst på [emoji13]
Er ganske sjenert å sånn jeg å, men det går nok bra [emoji4]

Back
Topp