Det er jo heldigvis ikke lå lenge til da. Og du har jo 5 fine i frysen! Har en augustbaby, det er helt supert detTakk [emoji173] Ja, fikk satt opp tid uke 47.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo heldigvis ikke lå lenge til da. Og du har jo 5 fine i frysen! Har en augustbaby, det er helt supert detTakk [emoji173] Ja, fikk satt opp tid uke 47.
Så trist! Det er så vanskelig dette her! Klem til deg!Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Ja det er ihvertfall godt å ha dere her inne som støtte og vite at vi er flere som skal igang med fryseforsøk sammen, vi satser absolutt på augustbaby nå [emoji173]Ånei, så trist
Blir fryseforsøk på oss samtidig da, så får vi satse på augustbaby 2019 [emoji813]red
Ja berg og dalbane det er sikkert og visst...når hun sa uke 47 føltes det veldig lenge til men de to månedene går jo fort. Trøster meg med at det ihvertfall ikke blir ny runde med uttak nå i første omgang, og at vi har litt å gå på med de 5 i fryseren. Augustbaby høres fint ut det og [emoji173]Det er jo heldigvis ikke lå lenge til da. Og du har jo 5 fine i frysen! Har en augustbaby, det er helt supert detDet er en følelsesmessig berg og dalbane dette med prøverør...
Gratulerer som ruger! [emoji4]Innsett vellykket, ruger nå [emoji7][emoji7]
Gratulerer med fantastisk flott uttak og sædprøve! Det må gå veien nå da! [emoji4]Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.
Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️
Pass på p gjøre noe hyggelig de ukene. Drikk vin, dans på bordet, dra på teater eller unn deg noe fint. Håper tiden går fort og at lille frysegull sitter!!Ja berg og dalbane det er sikkert og visst...når hun sa uke 47 føltes det veldig lenge til men de to månedene går jo fort. Trøster meg med at det ihvertfall ikke blir ny runde med uttak nå i første omgang, og at vi har litt å gå på med de 5 i fryseren. Augustbaby høres fint ut det og [emoji173]
Takk for det! Er virkelig ikke lett nei... man går og prøver å ikke håpe for mye ettersom man vet det kun er 40% sjanse, men så håper man jo sinnsykt mye likevel, umulig å ikke bli sykt skuffet. Men men, får bare gråte litt idag og så se framover. Tror jeg skal kose meg med en kald pils ikveld jeg [emoji38]Så trist! Det er så vanskelig dette her! Klem til deg!
Ja har planer om å gjøre nettopp det hehe. Vi får besøk av vennepar fra England i høstferien og skal på hyttetur, pluss en svipptur med københavnbåten, så nå tenker jeg at da kan jeg ihvertfall kose meg med øl og vin sammen med de andre [emoji12].Pass på p gjøre noe hyggelig de ukene. Drikk vin, dans på bordet, dra på teater eller unn deg noe fint. Håper tiden går fort og at lille frysegull sitter!!
Kos deg masse og nyt det! Når du først har fått barn kan du ikke gjøre slikt igjen på lenge (om noen gang...) Det er en mager trøst, men når ting er som det er så får man bare gjøre det beste ut av det!Ja har planer om å gjøre nettopp det hehe. Vi får besøk av vennepar fra England i høstferien og skal på hyttetur, pluss en svipptur med københavnbåten, så nå tenker jeg at da kan jeg ihvertfall kose meg med øl og vin sammen med de andre [emoji12].
Absolutt! Helt enig, mager trøst men like fullt en trøst [emoji173]Kos deg masse og nyt det! Når du først har fått barn kan du ikke gjøre slikt igjen på lenge (om noen gang...) Det er en mager trøst, men når ting er som det er så får man bare gjøre det beste ut av det!
Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.
Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️
FlyttetDa kan jeg flyttes til stimulerer. Skal sette først gonal-f i kveld og først kontroll på fredag [emoji4]
FlyttetLykke til med stimuleringen
![]()
FlyttetInnsett vellykket, ruger nå [emoji7][emoji7]
Sa de noe om slimhinnen på innsettet? En av grunnene til at St Olavs totalfryser ved 15 er at slimhinnen endres ved overstimulering, og ikke lenger er optimal. På min UL sa hun at slimhinnen alt hadde endret seg, hva enn det betyr..Ja det er ihvertfall godt å ha dere her inne som støtte og vite at vi er flere som skal igang med fryseforsøk sammen, vi satser absolutt på augustbaby nå [emoji173]
Da kan jeg flyttes til stimulerer. Skal sette først gonal-f i kveld og først kontroll på fredag [emoji4]