September 2018

Tusentakk! [emoji5][emoji4] Ja det kan være skummelt, men det er også hyggelig å få to barn samtidig når vi ikke har barn fra før av. [emoji179]
Ja absolutt, selv har jeg tenkt at det kunne være hyggelig å få to sånn på en gang, særlig siden jeg tross alt bare er noen få år unna 40 (ingen barn fra før her heller) men for han er det den store skrekken med tvillinger så han vil ikke underskrive på papiret om det blir snakk om innsett av to[emoji85] Har påpekt at det jo faktisk kan bli tvillinger selv med ett egg, men han bare lukker ørene og vil ikke høre om det engang [emoji38]

Man trenger ikke. Og et innsett er fort gjort [emoji4] Min mann hadde nok blitt med, men dersom han hadde vært på jobbreise eller lignende, så hadde det ikke vært noe problem å gjøre det alene. Forrige innsett var mannen med, men neste ukes innsett blir uten mannen pga det kræsjer med jobbreise.
Vi fikk beskjed på forsamtalen på Ullevål at han må bli med også når vi skal sette inn eventuelle fryseegg, fordi han må signere på samtykkepapiret...men det gjelder kanskje bare om det har gått en viss tid siden forrige samtykke eller man ikke er gift?

Vi fikk beskjed på forsamtalen på Ullevål at han må bli med også når vi skal sette inn eventuelle fryseegg, fordi han må signere på samtykkepapiret...men det gjelder kanskje bare om det har gått en viss tid siden forrige samtykke eller man ikke er gift?

Har aldri hatt fryseforsøk, så jeg er usikker der. Her skriver han under på samtykket i morgen på uttaksdagen, og samtykker da til å befrukte mine egg med sin sperm og tilbakeføre egg. Man må kanskje gjøre det ved innsett av fryseegg også, eller?

Har aldri hatt fryseforsøk, så jeg er usikker der. Her skriver han under på samtykket i morgen på uttaksdagen, og samtykker da til å befrukte mine egg med sin sperm og tilbakeføre egg. Man må kanskje gjøre det ved innsett av fryseegg også, eller?
Ja vi signerte også ved uttak nå, men legen sa ihvertfall det til oss at ved eventuelt innsett av frosne embryo senere må mannen også være med for å signere på nytt at han samtykker til innsett. Er for å sikre at mannen faktisk vet hva som skjer med eggene han har vært med på å befrukte, slik at han ikke plutselig er ute av bildet og så velger kvinnen plutselig å få et barn på egenhånd noen år senere med hans dna uten at han vet det [emoji28]

Lykke til med blodprøven i dag LittleMouse!!! Så spent på dine vegne! Har du testet hjemme, eller venter du kun på svar fra Riksen? Håper du holder oss oppdatert!

Både ved innsett på fersk og frys har jeg ikke trengt å ha med mannen (Porsgrunn). Man signerer alle papirer i forkant der:)
Edit: altså, nå som jeg skulle ha fryseforsøk signerte mannen på at vi skulle bruke det som har ligget i fryseren noen år:)

Dere som har hatt eller skal ha fryseforsøk? Er det vanlig å ta med kjæresten da? Man trenger jo ikke liksom
Eg hadde meD ei veninda fyste gongen og var åleina andre gongen. Papira er jo underskrevet når ein tar uttak. Så det blir jo for moralsk støtte. Var veldig godt å ha med ho første gongen for d var så innmari vondt :(

Lykke til med blodprøven i dag LittleMouse!!! Så spent på dine vegne! Har du testet hjemme, eller venter du kun på svar fra Riksen? Håper du holder oss oppdatert!
Takk, er på vei oppover nå rett fra nattevakt. Har ikke testet hjemme nei, så er veldig spent på den telefonen! Håper jeg klarer å sove når jeg kommer hjem så slipper jeg sitte å vente så veldig på at telefonen skal ringe [emoji38]

Eg hadde meD ei veninda fyste gongen og var åleina andre gongen. Papira er jo underskrevet når ein tar uttak. Så det blir jo for moralsk støtte. Var veldig godt å ha med ho første gongen for d var så innmari vondt :(
Men hvor lenge var det siden uttak da? For det er vel det at mannen fortsatt samtykker til bruk av sitt DNA han må skrive under på, det kan jo ha skjedd ting siden uttak om det er gått en stund...

Tenker på fryseforsøk da, ikke fersk, ved fersk er det jo ikke nødvendig å ha med mannen siden han har skrevet under ved uttak bare noen dager før..

Ohmygod, innsett om noen få timer!! Grugleder meg, skikkelig spent og sommerfugler! Ojojoj[emoji5] Vet nesten ikke hva jeg tenker, men potensielt kan denne dagen endre resten av livet [emoji173]️ Er første gang jeg har innsett.. såå jenter, hvordan er det? Ikke vondt? <3
Spennende! Snart er du ruger! [emoji1] Jeg synes ikke det var noe vondt i det hele tatt, merket det nesten ikke engang. Fort gjort på 5 min.

Takk, er på vei oppover nå rett fra nattevakt. Har ikke testet hjemme nei, så er veldig spent på den telefonen! Håper jeg klarer å sove når jeg kommer hjem så slipper jeg sitte å vente så veldig på at telefonen skal ringe [emoji38]
Håper det blir den beste telefonen du noen gang har fått!! :Heartred

Back
Topp