September 2018

Oppstart med cetrotide for meg i dag, hadde glemt at den svir :shifty:
Så i dag og at det står i bruksanvisningen at man skal sjekke for blod før man sprøyter inn, og hvis det kommer blod skal man kaste hele sprøyta og finne en ny. Er det noen som faktisk gjør det..?
Jeg spurte om det når jeg tok orgalutran. De sa den skulle tas i magen og ikke trekkes tilbake.

Last edited:
Glad det er uttak i morgen ,formen er helt grusom. Andre som har vært svimmel, hodepine,kvalm og generelt dårlig allmentilstand dagene før uttak? Nå blir dette 4 uttaket har ikke vært sånn tidligere:(

Glad det er uttak i morgen ,formen er helt grusom. Andre som har vært svimmel, hodepine,kvalm og generelt dårlig allmentilstand dagene før uttak? Nå blir dette 4 uttaket har ikke vært sånn tidligere:(

Blæ, det høres ikke noe særlig godt ut [emoji17] Jeg har helst blitt slik noen timer etter uttak, og det har vart ca 1 uke. Masse lykke til på uttak i morgen! [emoji173]️[emoji1374] Er spent på antall egg [emoji173]️

Uttak på mandag. Innsett har de ikke sagt noe om foreløpig. Var på ul i dag, andre på en en uke og nr tre kommer på fredag. Jeg ble skikkelig dårlig når hun peilet staven inni meghun sa det kunne være fordi jeg er operert to ganger på tappen og når de kommer borti så gjør det vondt. Hun hadde opplevd deg med andre som er konisert.

Blæ, det høres ikke noe særlig godt ut [emoji17] Jeg har helst blitt slik noen timer etter uttak, og det har vart ca 1 uke. Masse lykke til på uttak i morgen! [emoji173]️[emoji1374] Er spent på antall egg [emoji173]️
Takk❤️ Håper ikke jeg får det etter uttak også:smiley-angelic001

Huff, det høres jo egentlig litt ut som symptomer på overstimulering..? Hvor lenge har du hatt det sånn? Håper formen bedrer seg utover kvelden og at det går bra imorgen!

Uttak på mandag. Innsett har de ikke sagt noe om foreløpig. Var på ul i dag, andre på en en uke og nr tre kommer på fredag. Jeg ble skikkelig dårlig når hun peilet staven inni meghun sa det kunne være fordi jeg er operert to ganger på tappen og når de kommer borti så gjør det vondt. Hun hadde opplevd deg med andre som er konisert.
Spennende med uttak på deg også mandag [emoji1] Hvorfor ny UL fredag om uttak er bestemt mandag? Kan det bli fremskyndet? Sliter litt med den dyttinga rundt inni der med staven jeg og...Har bare antatt det er pga fibromyalgien, tåler jo ikke noe dytting og trykking på kroppen [emoji13]

Huff, det høres jo egentlig litt ut som symptomer på overstimulering..? Hvor lenge har du hatt det sånn? Håper formen bedrer seg utover kvelden og at det går bra imorgen!
Takk ❤️Det starte i dag morges.Er blitt litt bedre nå, vet jo at det er mange follikler ,det blir uttak før alle rekker å modnes, regner med det er for å minske sjansene for overstimulering. Så håper jeg får ut noen å ikke alle er umoderne :sorry:

Takk [emoji173]️Det starte i dag morges.Er blitt litt bedre nå, vet jo at det er mange follikler ,det blir uttak før alle rekker å modnes, regner med det er for å minske sjansene for overstimulering. Så håper jeg får ut noen å ikke alle er umoderne :sorry:
Ja det er det sikkert da, håper det ikke er OHS og at du får ut akkurat det gullegget du trenger [emoji4] Krysser fingrene for deg! Blir spennende imorgen [emoji173]

Uff da. Høres ikke noe godt ut. Håper det bedrer seg [emoji173]

Temmelig klar for uttak i morgen jeg og. Støl og oppblåst og "stinn" opp og i mente nå.

Jeg var sånn fra noen dager før uttak og en god stund etter. Aner ikke hva som var stimuleringshormoner eller graviditetshormoner, eller en salig blanding, men jeg gleder meg ikke for å si det sånn. I tillegg var det ganske vondt etter uttak, i flere dager :eek:

Har dessverre ingen gode råd å komme med, men håper du slipper å ha det kjipt lenge :Heartred

Jeg sjekket for moro skyld terminkalkulatoren hvis det skulle bli egguttak på mandag, og da fikk jeg 30.mai! Og den termingruppen er i full blomst nå, den er aktiv! :D Ikke at jeg melder meg inn med det første jeg evt skulle blitt gravid, brent barn osv.. :rolleyes:
Bare en morsom oppdagelse sånn på tampen før innsett :)
Hvis det ikke blir totalfrys da:eek: Hjelp..

Jeg har også mest sannsynlig uttak på mandag! Da ligger vi ganske likt :) lykke til med kontroll! Jeg skal inn på fredag. Hvor hører du til?

Jeg sjekket for moro skyld terminkalkulatoren hvis det skulle bli egguttak på mandag, og da fikk jeg 30.mai! Og den termingruppen er i full blomst nå, den er aktiv! :D Ikke at jeg melder meg inn med det første jeg evt skulle blitt gravid, brent barn osv.. :rolleyes:
Bare en morsom oppdagelse sånn på tampen før innsett :)
Hvis det ikke blir totalfrys da:eek: Hjelp..
Her blir det 27.mai[emoji173]️ Håper vi havner der!!!

Spørsmål: Sant jeg slipper å ta kontroll av penn når ampullen ikke er ny? Tok kontroll i dag når jeg begynte på ny ampulle. Men trenger jeg gjøre det i morgen?

Back
Topp