Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det egguttak her på fredag. Planlagt innsett neste onsdag[emoji4]
Da ligger vi ganske likt skal ha uttak på torsdag.Da blir det egguttak her på fredag. Planlagt innsett neste onsdag[emoji4]

Bare en uke igjen til forsamtalen nåog venter mensen ca 12.september så håper på kort protokoll og egguttak i slutten av september
![]()
Er flere her inne som har blitt gravide på spray[emoji4]Ehm, bare ett sånn lite spørsmål...
Jeg begynner på spray i morgen... Og vi har jo ikke brukt prevensjon denne måneden.
Hva om det har skjedd noe nå. Da vil vel sprayen ødelegge for det...
Sjansene er jo små. Er ikke så mange dagene over eggløsning i morgen, så vil jo ikke slå ut på en test![]()
Da kan jeg senke skuldra litt... Kom til å tenke på det og, haha. Som det hue jobberEr flere her inne som har blitt gravide på spray[emoji4]

Skal ha kontroll etter 6 dager med sprøyter jeg også. Det blir neste tirsdag. Så det tidligste de kan ta uttak er neste torsdag. Regner med at det ikke blir før mandag 10.9.Jeg har kontroll etter 6 dager med sprøyter, da jeg spurte om det var tidlig sa spl at de fleste går på sprøyter en ukes tid til 10 dager men at det varierer fra person til person derfor følger de opp nøye underveis med kontroller... Har du fått tid for ny kontroll?
Da er det jo rart du ikke kunne begynne med sprøytene idag og få kontroll mandag...men da er du ihvertfall i gang imorgen [emoji4] Kontroll på meg imorgen men regner med det blir noen dager til på meg også og kanskje uttak mandag... vi får se *spent*Skal ha kontroll etter 6 dager med sprøyter jeg også. Det blir neste tirsdag. Så det tidligste de kan ta uttak er neste torsdag. Regner med at det ikke blir før mandag 10.9.
Velkommen!Heihopper inn her til dere, jeg. Hadde siste kontroll i dag og uttak er nå bestemt å bli på torsdag med planlagt innsett over helgen.
Ellers kan jeg jo fortelle at dette er søskenforsøk. Førstemann kom til på andre ICSI. Jeg har pcos og får ut himla mye egg men elendig kvalitet så da er vi jo like langt.
Oppsummert blir det vel noe slikt (rediger gjerne):
Prikleliten - B2 - 4 Icsi- menopur - uttak 30.08.
JeiOg nå er jeg i gang med Synerella![]()
Skal strengt tatt stå under stimulering jeg også [emoji28] Dag 6 på Gonal F idagJei
Flytta deg til stimulering![]()
Baaaah, beklager! Det er overraskende vanskelig å få med seg alt!Skal strengt tatt stå under stimulering jeg også [emoji28] Dag 6 på Gonal F idag
Syntes også det var litt rart... Men men... En uke fra eller til spiller ingen rolle... Skjønner at jeg har blitt eldre siden sist, siden kroppen ikke responderer like godt på hormonene. Sist sprayet jeg 14 dager før sprøytestart, men denne gang blir det i 22 dager. Spent på hvordan jeg responderer på sprøytene.Da er det jo rart du ikke kunne begynne med sprøytene idag og få kontroll mandag...men da er du ihvertfall i gang imorgen [emoji4] Kontroll på meg imorgen men regner med det blir noen dager til på meg også og kanskje uttak mandag... vi får se *spent*
Jei
Flytta deg til stimulering![]()

Funket bra detSupert. Gjorde det lett å se med signalgrønn stor skrift jeg
![]()