Kanskje på grunn av at de ikke tar uttak i helgene på Riksen tenker jeg, og ikke har oppfølginger i helgene, om de ikke må 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også på UNN og det eneste de sier til meg er lev som normalt, bortsett fra dette med bevegelser og hopping. Jeg må ha to kopper kaffe hver morgen og ser ingen grunn til å kutte de ut. Kan jo drikke de samme to koppene under svangerskapet(I følge helsedirektoratet).
Jeg klarer meg ikke uten kaffe, får sykt hodepine uten morrakaffen, jeg er avhengig! Når jeg stimulerer og blir uvel av det eller er uvel av andre årsaker har jeg ikke lyst på kaffe så da går det til et minimum. Regner med det blir slik om jeg blir gravid også. Jeg håper på tr onsdag og oppstart sprøyter torsdag denne uka.Sant[emoji5] Skulle sikkert klart å holde meg unna kaffe om jeg måtte, men det gjør liksom hele starten på dagen[emoji5] Hvordan ligger du an i stimuleringen?
Jeg begynner med sprøyter på onsdag. De sa at de normalt ikke ville at man begynte med sprøyter på mandager eller tirsdager. Noen som vet hvorfor?
Ja, samme her...fikk beskjed om at jeg ikke burde trene pga tunge eggstokker. Er bare på stimuleringsdag 3 da, men var ute på en liten joggetur i går og da hadde jeg en del stikk i eggstokkene, så mulig det er begynt å skje noe allerede[emoji85] Livredd for at det skal gå galt denne gangen også.
Er aaaalt for glad i kaffe dessverre, og spesielt på morgenen[emoji42]
Husker ikke hvor mange dager jeg brukte sprøyter sist jeg, men det er jo litt forskjellig fra person til person? Hva er normalen? Siden de ikke vil ha uttak i helg, så må vel mattestykket bli minimum 12 dager fra sprøyestart til uttak?Det er fordi de ikke vil risikere at uttak faller på helg.jeg begynner også på onsdag, syklusdag 3.
Ja man kan merke det godt i eggstokkene. Så lenge du ikke får mye ubehag/vondt, så kan du trene moderat dersom kroppen din er vandt med det fra før [emoji4]
Jeg klarer meg ikke uten kaffe, får sykt hodepine uten morrakaffen, jeg er avhengig! Når jeg stimulerer og blir uvel av det eller er uvel av andre årsaker har jeg ikke lyst på kaffe så da går det til et minimum. Regner med det blir slik om jeg blir gravid også. Jeg håper på tr onsdag og oppstart sprøyter torsdag denne uka.
Husker ikke hvor mange dager jeg brukte sprøyter sist jeg, men det er jo litt forskjellig fra person til person? Hva er normalen? Siden de ikke vil ha uttak i helg, så må vel mattestykket bli minimum 12 dager fra sprøyestart til uttak?
Huff ja skjønner godt du gruer deg når det bare blir skuffelse. Alt har gått fint på kontrollene mine, det er etter uttak det går dårlig, fikk avbrutt sist. Da var jeg lei da! Håper du slipper flere skuffelser nå! Jeg bor i Tromsø ja, så heldigvis ikke noe reisestress på meg.Har ikke prøvd så mye uten kaffe, så vet ærlig talt ikke hvordan det kommer til å gå[emoji51] Da er du bare noen dager bak meg. Første kontroll her på fredag. Gruer meg litt for er så lei av å reise oppover og for så å bli skuffet[emoji85] Bor du i Tromsø eller har du lang reisevei?
Jeg er også veldig glad i kaffe, men det har hjulpet med koffeinfri kaffe, får smaken og kosen [emoji4] Siden man skal være forsiktig med hoppende bevegelser ville jeg nok roet ned joggingen for sikkerhets skyld og heller gått raskt (powerwalk)Må prøve å redusere kaffedrikkingen litt...så glad i kaffe på morgenen, så det er den som er viktigst for meg. Blir fort to kopper på morgenen, men må kanskje kjøpe med koffeinfri kaffe heller. Trener ikke annet en jogging og turer ute, så kanskje bare å roe ned joggingen... vet ikke hvor tidlig i stimuleringen det har noe betydning.
Fikk inntrykk av at de gjør uttak på helg også jeg, det sa legen på Ullevål da vi var til forsamtale, at det er derfor de har fått kuttet ventelistene... men kan jo være at de prøver å unngå det såklart, og at de bare gjør det når det likevel treffer sånn.Kanskje på grunn av at de ikke tar uttak i helgene på Riksen tenker jeg, og ikke har oppfølginger i helgene, om de ikke må![]()
Jeg har kontroll etter 6 dager med sprøyter, da jeg spurte om det var tidlig sa spl at de fleste går på sprøyter en ukes tid til 10 dager men at det varierer fra person til person derfor følger de opp nøye underveis med kontroller... Har du fått tid for ny kontroll?Husker ikke hvor mange dager jeg brukte sprøyter sist jeg, men det er jo litt forskjellig fra person til person? Hva er normalen? Siden de ikke vil ha uttak i helg, så må vel mattestykket bli minimum 12 dager fra sprøyestart til uttak?
Jeg har variert fra 10-16 dager.Jeg har kontroll etter 6 dager med sprøyter, da jeg spurte om det var tidlig sa spl at de fleste går på sprøyter en ukes tid til 10 dager men at det varierer fra person til person derfor følger de opp nøye underveis med kontroller... Har du fått tid for ny kontroll?
Jeg har kontroll etter 6 dager med sprøyter, da jeg spurte om det var tidlig sa spl at de fleste går på sprøyter en ukes tid til 10 dager men at det varierer fra person til person derfor følger de opp nøye underveis med kontroller... Har du fått tid for ny kontroll?
Jeg er også veldig glad i kaffe, men det har hjulpet med koffeinfri kaffe, får smaken og kosen [emoji4] Siden man skal være forsiktig med hoppende bevegelser ville jeg nok roet ned joggingen for sikkerhets skyld og heller gått raskt (powerwalk)
Huff ja skjønner godt du gruer deg når det bare blir skuffelse. Alt har gått fint på kontrollene mine, det er etter uttak det går dårlig, fikk avbrutt sist. Da var jeg lei da! Håper du slipper flere skuffelser nå! Jeg bor i Tromsø ja, så heldigvis ikke noe reisestress på meg.