September 2018

Ja da går seg te altså! Eg har kjempe sprøyte angst, svetta og blir heilt satt ut. Men itte å avstikkere seg sjøl i magen nokon gonga så går d bedre. Og da e litt annleis med den pennen, ogi magen. Håpa du greia å gjera da litt bedre enn meg. Eg får ikkje te å stikka pennen fort inn i magen liksom, eg tar nåla heilt inn til magen for så å stikka hull, sakte men sikkert ;) Hahahha eg prøve å ta fart men stoppa når eg kjeme heilt nerme magen. ( veit eg e litt rar) ;) hehe Derfor fint å få litt hjelp.

De som tar blodprøver må hele tida minne meg på å puste. For jeg blir bleik og glemmer det :angelic:

Så veldig spent på å sette sprøyter på meg selv ja Det høres ikke lett ut :arghh:
Så spørs om samboer skal få kjørt seg :angelic:

Godt å høre at TR kom i tide! Tenkte på deg igår og lurte på hvordan det hadde gått...
Har forsøkt å svare deg i flere dager, men av en eller annen grunn har det ikke gått via mobilen...
Ja, den kom heldigvis til slutt. Det resulterte i full blødning på kontroll i går :O De reagerer heldigvis ikke på slikt, men det var ikke mitt stolteste øyeblikk.... Må spraye i noen dager til og ny kontroll på mandag.. Du har startet på sprøyter så jeg. Gonal-F eller? Fått flyttet planlagt uttak frem da eller?

Har forsøkt å svare deg i flere dager, men av en eller annen grunn har det ikke gått via mobilen...
Ja, den kom heldigvis til slutt. Det resulterte i full blødning på kontroll i går :O De reagerer heldigvis ikke på slikt, men det var ikke mitt stolteste øyeblikk.... Må spraye i noen dager til og ny kontroll på mandag.. Du har startet på sprøyter så jeg. Gonal-F eller? Fått flyttet planlagt uttak frem da eller?

Har hatt mye problemer med forumet på chrome, verst på laptopen men også på mobilen driver det å kræsjer hele tiden. Edge på laptopen funker bra fant jeg ut.
Lurte på hvordan det hadde gått for deg i går ja, var visst ingen blødning lenger hos meg men tenkte jo litt på det i forkant...men de er jo vant til det som du sier ;) Startet på Gonal - F i går ja, fortsatt planlagt uttak i uke 36 men som de sa så kan det endre seg avhengig av kontrollen neste onsdag, mulig det blir helgen allerede... skal egentlig jobbe i helgen så er litt spent, men får bare ta det som det kommer. Håper du får startet med sprøyter på mandag/tirsdag da!

Jeg og må bruke edge. Chrome bare tuller :banghead:

De som tar blodprøver må hele tida minne meg på å puste. For jeg blir bleik og glemmer det :angelic:

Så veldig spent på å sette sprøyter på meg selv ja Det høres ikke lett ut :arghh:
Så spørs om samboer skal få kjørt seg :angelic:
Ja ikkje sant, eg syns da e forskjell å setta sprøyte i magen og inni albuen. E så sensetiv der. Sjølom det er veldig ekkelt uanz! Eg måtte ta mi første sprøyte åleiene, litt glad for d egentlig! Kjene te å gå bedre enn du trur!

Det håper jeg at det gjør. Kanskje start om tre uker og fire dager nå. Så har litt tid på å manne meg opp

Sprøytestart om 10-ish dager [emoji51] Gleder meg til å være i gang! Samtidig gruer jeg meg. Tenk om det ikke går? Glad vi har planlagt ferie et par uker etter innsett [emoji4]

Ikke lenge til altsååå [emoji7][emoji1374] Hvor reiser dere på ferie? Høres veldig deilig ut med litt fri enten det går riktig vei eller ei.

Jeg er i gang med stimulering! Først med Provera nå for å få blødning ca. 4.-6.september, og deretter sprøyter [emoji2][emoji1374][emoji173]️

Blir med dere her inne jeg! Planlagt oppstart med sprøyter omkring 14.september en gang og uttak antagelig i løpet av uke 39 :) Så satser på at jeg blir hørende til her. Forrige forsøk (første) ble totalfrys pga 18 egg ut, men ingen overlevde til å fryses. Det var dritt, men vi må bare prøve igjen, med Menopur denne gangen! Håper det blir masse fine sommerbabyer her nå :Heartred

Sitrus. - #2 IVF(/ICSI?) - første barnet - kort protokoll med Menopur og Cetrotide, planlagt oppstart ca 14.september, uttak uke 39 - St. Olavs

Lagt til, velkommen :D

Jeg er i gang med stimulering! Først med Provera nå for å få blødning ca. 4.-6.september, og deretter sprøyter [emoji2][emoji1374][emoji173]️
Oppdatert :D

Mensen! Tror jammen vi er tilbake på 28-dagers syklus og, det er jo gøy :)
Hvis jeg bare finner ut av telefonen til St Olavs og så blir alt bra. Stimulering fra i morgen :wideyed::D

Mensen! Tror jammen vi er tilbake på 28-dagers syklus og, det er jo gøy :)
Hvis jeg bare finner ut av telefonen til St Olavs og så blir alt bra. Stimulering fra i morgen :wideyed::D

Woohoo!! [emoji2][emoji1376] Nå er du i gang gitt!

Ikke lenge til altsååå [emoji7][emoji1374] Hvor reiser dere på ferie? Høres veldig deilig ut med litt fri enten det går riktig vei eller ei.

Nei, det nærmer seg nå [emoji5] Prøver å fylle dagene [emoji4] Vi vet ikke hvor vi reiser enda. Syns det er skummelt å bestille noe når ingenting er sikkert, ikke engang etter sprøytestart. Så det blir nok en restplass i siste liten tipper jeg [emoji5] Vi har i alle fall ferie fra 28. September. Håper på en Kyprostur [emoji4] Hodt og varmt der i både september og oktober. Ja, det ble sen ferie på oss i år, og det passer veldig fint med forsøk og at sommeren ble så bra her hjemme.

Yeeeeeey [emoji16][emoji322][emoji322] Det nærmer seg med stormskritt nå! Håper på blødning så tidlig som mulig for deg [emoji173]️ Nå er det din tur altså!

Om ei uke er vi straks i september dere :angelic::)

Back
Topp