Nå er det bare fem dager igjen til det er medisin start på meg 
Spennende tider for oss septemberjentene
Spennende tider for oss septemberjentene
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit, har lagt deg til på listaHei! Da kommer eg inn her siden det er så kort igjen av august og meste parten kommer til å foregå i sept.
Evis84- barn 1, 1,5 år- forsøk 2 ICSI- puregon,
Ovitrelle, Orgalutran- Ivf klinikken oslo, privat-
Siden ICSI datttera vår er blitt 1,5 år ønsker me å starte oppatt. Hadde eit forsøk i mai, som kun resulterte i 3 egg der eit med god kvalitet overlevde og blei satt inn, uten å festa seg.
Ringte Ivf klinikken i går og skal starte opp med medisiner no i helga alleredeeller den dagen eg får mens. Skal gå på kort protokoll denne gangen, har hatt lang dei to andre gangane. Dette pga min sprøyteskrekk. Kjenner eg er litt tøffare no og vil prøva med hjelp av mannen og ta sprøyte istadenfor nasaspray. Så då kan jo Egguthentinga skje om 3 veker allerede!

Jeg har også lang protokoll, men jeg skal ha sprøyter. Trodde sprøyter var vanlig jeg.
Men jeg er og livredd dem, så dette blir spennende …Alt for drømmen
![]()
Jeg vetSprøyter tar man på både kort og lang protokoll, men med lang bruker man nesespray noen uker først[emoji5]

Jada stemmer det, men på lang protokoll bruker ein sånn penn+nasespray, mens på kort bruker ein penn+sprøyte. Og det er liksom den eg grua meg mest til for her ser ein sjølva sprøytaJeg har også lang protokoll, men jeg skal ha sprøyter. Trodde sprøyter var vanlig jeg.
Men jeg er og livredd dem, så dette blir spennende …Alt for drømmen
![]()

Så det fungerer ikke. Så blir veldig avhengig av at han holder seg hjemme 

Ja da går seg te altså! Eg har kjempe sprøyte angst, svetta og blir heilt satt ut. Men itte å avstikkere seg sjøl i magen nokon gonga så går d bedre. Og da e litt annleis med den pennen, ogi magen. Håpa du greia å gjera da litt bedre enn meg. Eg får ikkje te å stikka pennen fort inn i magen liksom, eg tar nåla heilt inn til magen for så å stikka hull, sakte men sikkertÅhh, jeg vil i gang jeg også! Livredd sprøyter, men gleder meg til å komme over det verste og ha begynt med dem og ikke grue meg til de første.
Tror jeg hører litt til her. Er på 5 dagen på menopur. Har gått nesespray i 3 uker. Planlagt uttak uke 35, men kan fort endres til 36.
Første sprøyte satt! Og gått ned til 3 spray om dagenShit.. Jeg kan potensielt være PUPO(?) om to uker
![]()