September 2018

Hei. Vet ikke om jeg har kommet på rett forum eller rett plass.
Begynner med hormoner og uttak i slutten av september. Ønsker å komme i kontakt med de som holder til ved st.olav:happy: Første forsøk så er veldig spent ,beklager hvis jeg skriver på feil forum:chicken:

Du er på rett plass :) Det finnes en egen tråd for dere som hører til der, litt lenger ned på forumet.
Jeg skal i gang jeg også, men jeg hører til Rikshospitalet.

Så spennende:happy: er det første forsøket?
Første forsøket ja! :)
Begynte i 2013 også, men avbrøt før sprøytene :) Så dette er første med kjæresten nå. Og jeg er veldig, veldig spent :)

Skjønner godt at du er spent:happy: ting skjer så fort i fra de ringer fra sykehuset til du skal begynne å planlegge alt som skal skje fremover:happy:

Ja, går fort da :) Jeg begynner på nesesprayen om 8 dager, eller 7 og en halv nå da :D
Og sprøyter om en tre ukers tid. Så det er spennende tider nå :D

Jeg har kortprotokoll. Men skal ta nye blodprøver i morgen for å sjekke at jeg får riktig hormondoser til oppstart i midten av september:happy:
Ah, slipper unna en del hormoner du da :)
Jeg gruer meg skikkelig til sprøyter, men men, det er verdt det om det fungerer:D

Ah, slipper unna en del hormoner du da :)
Jeg gruer meg skikkelig til sprøyter, men men, det er verdt det om det fungerer:D
Ja, skal gå på bemfola og cetrotide frem til eggløsninssprøyten :) heldigvis gruer jeg meg ikke til sprøytene:happy: jobber i prehospital tjeneste så mannen ønsket å sette alle:woot: så da får han den store gleden:happy:

førstings, B0, 1. forsøk, ICSI! Menopur, Orgalutran, ovitrelle, overstimulert, 20 egg ut, 6 på frys [emoji7]

Fryseforsøk, planlagt innsett i september!! [emoji173]️[emoji7]

Oi 6 på frys! Så spennende! :woot: Når du blir overstimulert, har du noen spesielle symptomer da? Eller merker man det først når det tas ut en haug av egg?

Hei. Vet ikke om jeg har kommet på rett forum eller rett plass.
Begynner med hormoner og uttak i slutten av september. Ønsker å komme i kontakt med de som holder til ved st.olav:happy: Første forsøk så er veldig spent ,beklager hvis jeg skriver på feil forum:chicken:

Velkommen! Skjønner veldig godt at du er spent, er første forsøk for meg også så er i samme båt her (men riksen på meg). Er godt å komme på et sted der man kan snakke med andre som gjennomgår det samme og stille spørsmål og lese om erfaringer :)

Velkommen! Skjønner veldig godt at du er spent, er første forsøk for meg også så er i samme båt her (men riksen på meg). Er godt å komme på et sted der man kan snakke med andre som gjennomgår det samme og stille spørsmål og lese om erfaringer :)
Tusen takk for det:happy:
Det er helt sant som du sier:) Det å snakke med andre som er i samme situasjon er en betryggelse! Noen har startet på sitt første forsøk, mens andre har vært igjennom dette før:happy: Mange sitter med mye erfaring og kunnskap som vi andre prøvere lurer på:happy: Da er det så utrolig flott at man kan møtes på et forum å dele :)

Tusen takk for det:happy:
Det er helt sant som du sier:) Det å snakke med andre som er i samme situasjon er en betryggelse! Noen har startet på sitt første forsøk, mens andre har vært igjennom dette før:happy: Mange sitter med mye erfaring og kunnskap som vi andre prøvere lurer på:happy: Da er det så utrolig flott at man kan møtes på et forum å dele :)

Absolutt! Man blir sittende å lure på så mye...Idag har jeg lest alle infopunktene på IVF appen til OUS for sikkert 10. gang, glemmer jo det man har lest...hvor lenge skal jeg regne med å spraye, hvor lenge er det sprøyter, hvor lenge etter EL sprøyta er det uttak, hvor lang tid tar det vanligvis etter det før det er innsett osv osv :schocked028

Absolutt! Man blir sittende å lure på så mye...Idag har jeg lest alle infopunktene på IVF appen til OUS for sikkert 10. gang, glemmer jo det man har lest...hvor lenge skal jeg regne med å spraye, hvor lenge er det sprøyter, hvor lenge etter EL sprøyta er det uttak, hvor lang tid tar det vanligvis etter det før det er innsett osv osv :schocked028
Føler med deg:dead:
Jeg har fått plan på oppstart av medikamentene.
Skal reise ned til st.olavs 2 dager før egguttak for å se om folikkene er store nok, så da får jeg vite når egguttaket blir:confused004 en ting er helt sikkert med ivf! Man må ha tålmodighet for det meste, alt tar tid og den uvissheten syns jeg er værst...

Back
Topp