Så spennende
Grøsser fortsatt med tanke på sprøyter jeg![]()
Det går nok så fint, så! [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende
Grøsser fortsatt med tanke på sprøyter jeg![]()
Gonal-F[emoji4] Er det som har ført frem til barn her så Hausken ville kjøre det. I Porsgrunn har jeg fått Menopur og sist blanding av Menopur og Gonal. Men fått bedre resultater med Gonal[emoji1303]Wooohoo!! It’s on! [emoji2][emoji322] Hvilke sprøyter er det du får denne gang?
Nå skal det jammen bli terminspirer her inne! [emoji1374] Spennende med et lite håp om hjemmelaget nå en siste gang før IVF-karusellen. Jeg heier på dere [emoji322] Ang. medisiner så har de jo også alt inne på apoteket på Haukeland til en hver tid. Så det haster nok ikke med innkjøp av sprøytene [emoji4]
Ja, nå går jeg 1 gang i uken. Hver tirsdag [emoji4] Det går veldig greit. Aner jo ikke hvilken effekt det egentlig har på kroppen. Men jeg slapper av når jeg er der, og jeg velger å tro på at nålene gir litt boost [emoji1362] Men var det slik at hun mente du var ferdig med nålene nå? Skjønte ikke helt den.
Da stimulerer jeg[emoji16] Sprøytestart idag.
Det går nok så fint, så! [emoji2]
Du er lagt tilJeg skal også inn her[emoji5]
Nord24 -B1, 2.ivf forsøk (hatt 2 avbrutte og 1 negativt), Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø
Sweet!Da stimulerer jeg[emoji16] Sprøytestart idag.
EndretJeg kan endres til:
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Menopur / Cetrotide - Sprøytestart uke 36.

Min var 2-3 dager forsinket, hørt om flere som hadde 4 dager forsinket mens.Menstruasjon forsinket mens stimulerer. Andre som opplevd det? Blenda graviditets tester så ikke tro på at vi kan ha klart det på egenhånd, men det hadde ho vært noe! [emoji4][emoji38]
Hei!
Kontroll i dag gikk fint, sprøytestart som nevnt på torsdag. Fikk med meg penn og skal begynne på puregon 125 IE. Brukte 150 IE for fire år siden og fikk da OHSS med ascites og det hele. Vil helst slippe det nåDe satte inn for det da, og vi fikk jenta vår, men dog. Ingen god opplevelse.
Vil tippe jeg skal ha lutinus i tillegg til fragmin fra innsett. Men hvor lenge bruker man lutinus? Forrige gang mener jeg at jeg brukte det fra noen dager før innsett og i to uker, mens på fryseforsøkene har jeg måtte ta det i 12 uker![]()
Jeg har hatt 2 uttak tidligere. Fikk en sønn på første uttak. Har hatt 11 innsett...enn du?Jeg skal bruke akkurat de samme medisinene som deg. Hører også til UNN Tromsø. Har du hatt mange forsøk tidligere?
Lykke til!Fikk mensen i dag så oppstart på sprøyter i morgen!
Men har jo mensen også nå på toppen av det hele så er vel ikke så rart man blir litt hormonell og humørsyk...Er så spent på "kontroll før sprøytestart" om 2 dager. Dere som har vært gjennom på riksen før, starter man med sprøyter dagen etter kontrollen om alt er som det skal? Eller samme dag? Senere?