Seperasjonsangst

Babypus 2006/2008

Forelsket i forumet
Flere som opplever dette? Lille sover på eget rom, men i det siste har hun ikke villet sovne selv. Vi kunne bysse henne i søvn tidligere, men nå skal hun sovne tett inntil mamma'n sin. Det hender også at hun våkner om natten og er helt utrøstelig. Helst ville hun nok sittet på armen til mamma hele dagen, men da hadde det ikke blitt mye gjort her i huset. Håper dette går over, for hun er ekstremt klengete og mammadalt delux.....

å godt å høre at det er flere... Sveinung har i grunn vært sånn fra han ble født, men nå i det siste er det blitt helt ille. Han gråter sårt stooore og mange tårer bare jeg går på kjøkkenet og han leker i stua. han slutter ikke heller før jeg tar ham opp. det er litt trøttsomt, for han vil ikke ligge i lekegrinda si, man på gulvet og da må jeg jo se til ham nesten hele tiden (farer farer) og tror jaggu han vet det.

han ble helt fortvila her en dag da katten til mamman min ikke kom fram fra sofan der han skulle, men ble sittende bak den så han ikke fant pusen. [8D]

Akkurratt som å høre Thea!! åå...det her var godt å lese... følte det var jeg som har gjort noe feil jeg nå... Thea er så mammadalt for tida! Er jo kjempe koslig og da, men spesielt det med soving om natta er slitsomt....
Hun har nå vært mammadalt siden fødselen, men nå er det ekstremt! Men jeg må le litt og da!! hun er jo så søt! Sitter ved siden av meg i sofan og river og drar i klærne mine for at jeg skal plukke henne opp på fanget!!! hihi.... der kan hun kose og nusse på meg eller bare fortsette å leke!!
Pappa'n funker ikke for tiden desverre...til hans store fortvilelse!

Men det går seg vel til.... eller er det naivt å håpe på...[8|]

dette er et kjent fenomen ja...Noah sovner ikke han dersom jeg ikke legger han til kvelden...(hvordan skal det gå når han skal ligge borte...?)
han er så avhengig av at jeg ligger ved siden av han når han skal sove..han trenger ikke  puppen, men det å ligge vedsiden av den.. det han...

så her i huset er det jeg som må legge han...de setter sine krav disse små, søte gull-ungene våre...

gla for at jeg er sjef å kan bestemme vaktene mine selv når jeg begynner 100% på jobb i november..

Jada, er en slik her i huset også[:D] Kan ikke ligge like mye alene å leke nå som det han kunne før. Da lå han jo i "timesvis" (litt overdrive kanskje) uten en lyd. Men når jeg snur rumpa til nå, så hører jeg et vræl. Skal helst ligge og leke med han på gulvet, da er han fornøyd[8D]
Han har ingen klar favoritt av meg og pappan, så det med legging går like greit med begge.

Back
Topp