Separasjonsangst?!

Furemamma

Andre møte med forumet
Noen andre som opplever at den lille har separasjonsangst? Lillegutt hyler når vi går fra han når han skal sove, både om dagen og på kvelden. Han kan være så vidt sovnet, men merker at vi går i døra og hylskriker. Eneste som hjelper er at vi vugger han i søvn. Av og til fungerer ikke det engang. Tips?
 
Kan bare si at vi opplever det samme. Har bysset i søvn på kvelden og rugget vogn på dagtid den siste tida. Hyler bare jeg går fra ham i stua!
Krysser fingre for at det snart går over :)
 
I følge wonder weeks appen så er det en periode de går gjennom fra uke 28,5 til 30,5.
 
Korreksjon: det står at den starter mellom de ukene, når jeg leser under "leaps".
 
Åja..det stemmer! Men den som snuppa er i nå og som jeg mente er ikke et utviklingssprang, men en fussy periode. Den er fra uke 28,5 til 30,5 ;)
 
Ifølge appen så er det i den perioden her babyene forstår at mammaene faktisk kan gå fra de.. Og det er veldig tydelig her! Legger jeg han på gulvet for å gå på kjøkkenet, så får han omtrent panikk med en gang han ikke ser meg. Slitsomt, men heldigvis går det over
 
Her hadde hun ekstrem separasjonsangst i den perioden. Har gått noe over, men hu er fortsatt mammadalt:)
 
Noen som har erfart at ting snur til det bedre igjen? Hadde endelig fått dreisen på legginga... :( Nå er det 1 time med skriking og byssing før han sovner i armene mine...
 
JAAA! Her har det snudd til det bedre! :) hadde også en periode på ca 2uker hvor det kun var meg som fikk lov til å legge. Måtte sitte å holde henne i hånda lenge etter hun hadde sovnet. Hun merket med en gang når jeg gikk ut av rommet selv etter hu hadde sovnet. Hun våknet ca hver time ila natta bare for kos og bekreftelse på at jeg var der. Har nå (bank i bordet) gått over:) Det gjør det nok for deg også!

Her har vi hatt så mange håpløse perioder, og jeg har rett og slett blitt "vandt" til det og at det mest sannsynlig vil gå over. Men det er slitsomt som FY når det står på!!
 
Back
Topp