• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Separasjonsangst???

ca en halv time når jeg skulle på 6 ukers kontrollen på meg selv:) og 45 min når eg klippa meg men det teller kankje ikke for det var pappen som gikk uten for å trilla vogna i de 45 minnutta:)

8 timer å det med god samvittighet. Var borte fra snuppa i 4 timer da hun var 3 uker gammel, det gikk fint, men savnet hun selvsagt

7 timer ca. og da var han hos "Besta" så følte meg helt trygg på det. [:)]
Ellers har han også vært hos tanta og onkelen sin noen få ganger, og det har også funket veldig veldig greit. [:)]

Hmm,ikke så veldig lenge.
Har ikke så mye muligheter til barnefri,hehe.
En time kanskje,max......[:)]

3 timer... var på besøk hos en venninne og følte for å være litt MEG, istedet for MAMMA. Og helt ærlig så var det DEILIG! [:)][:)] Men det var jo sambo som hadde henne, så jeg hadde kanskje ikke slappet av like mye hvis det hadde vært noen andre som hadde passet henne.

jer er ikke borte fra henne så lenge om gangen enda, men ganske ofte. Hun får jo kun flaske, så det er ganske deilig med så masse frirom! Hender jeg tar meg en tur på shopping eller kafe, eller til en venninne uten at jeg må tenke på noen ting. [:)]

2 1/2 time. Skulle vært 3, men hun nekta å ta flaske. Dermed måtte mor hjem igjen.

Tenkte masse på henne mens jeg var borte, men var heldigvis rolig. Hadde en veldig hyggelig kveld på et interiør-arrangement med noen venninner.

Ca 4 timer - da var jeg ute å spiste med ei venninne. Det var litt hardt å si hadet, men jeg kjente at det var litt befriende også. Fikk endelig være litt meg selv[;)] Det var mannen som passa mini og det gikk kjempe fint! [:)]

En god og lang tur på butikken [:)] Første gang var han bare et par uker gammel og var hjemme med pappan. Jeg gikk rundt å tenkte: "Ikke ring å spør hvordan det går, ikke ring å spør hvordan det går[8|]" [8D]

1 1/2 døgn er det lengste jeg har vært borte fra jentene. Skulle i begravelse i Bergen og det ble vanskelig og ta dem med meg!

Men det er skal sies at det er det værste døgnet i mitt liv [X(] Hadde sååå hjemlengsel og savnet tvillingene hvert minutt jeg var borte.... Det kommer ikke til og skje igjen med det første!! [;)]

4timer max ca. Kjenner at jeg savner henne mer og mer jo større hun blir[:D]

ORIGINAL: dresden

ORIGINAL: Mirell

13timer ca.

hvordan klarte du det?

jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.

sign, sign, sign [:)][:)] Men skjønner jo godt de som ikke klarer det også..For mitt vedkommende så hadde jeg blitt gæren om jeg ikke fikk litt fri innimellom.. Hun har overnattet hos mine foreldre 2 ganger uten oss og hos farmor 1 gang uten oss..  Og nå i løpet av de nærmeste 2 mnd så skal hun sove hos mamma og pappa 2 ganger til og farmor 1 gang til.. Jeg har faktisk INGEN problem med det altså... [8|] Er det meg det er noe galt med, kanskje??[&:] Men som sagt tidligere.. Både farmor og mormor bor like rundt hjørnet.. 10 min å gå med vogna....Kanksje det er derfor vi ikke har noe problemer med det??
Men nå skal det sies at vi ikke lar noen andre passe henne da.. Uansett så har mini det veldig bra hos besteforeldrene sine og DET er vi glade for[:)]

ORIGINAL: Charlis

13timer ca.

hvordan klarte du det?

jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.

sign, sign, sign [:)][:)] Men skjønner jo godt de som ikke klarer det også..For mitt vedkommende så hadde jeg blitt gæren om jeg ikke fikk litt fri innimellom.. Hun har overnattet hos mine foreldre 2 ganger uten oss og hos farmor 1 gang uten oss..  Og nå i løpet av de nærmeste 2 mnd så skal hun sove hos mamma og pappa 2 ganger til og farmor 1 gang til.. Jeg har faktisk INGEN problem med det altså... [8|] Er det meg det er noe galt med, kanskje??[&:] Men som sagt tidligere.. Både farmor og mormor bor like rundt hjørnet.. 10 min å gå med vogna....Kanksje det er derfor vi ikke har noe problemer med det??
Men nå skal det sies at vi ikke lar noen andre passe henne da.. Uansett så har mini det veldig bra hos besteforeldrene sine og DET er vi glade for[:)]

For ca 2-3 uker siden sov Leana over hos søsteren min, mens jeg var i bursdagsfest. Leverte henne kl 9 på kvelden og var der kl 11 dagen etter. Det gikk veldig fint, og jeg trengte det. Er jo alene med henne hele tiden ellers! Syns ikke det er så hardt å være fra henne, men savner henne selvfølgelig. Til Torsdagen skal jeg jobbe i en butikk helt fra 8-16, det ka jeg se for meg blir litt vanskligere, siden det er på dagen... Men da skal pappan komme innom med henne så jeg kan amme og kose litt :)

Første gang snuppa mi hadde barnevakt var hun en uke gammel, svigemor var hjemme med henne mens sambo kjørte meg på sykehuset for å skifte på ks såret mitt, tok ca 1,5 t.
Ellers var hun hjemme i 6 timer med sambo mens jeg var på et møte når hun var en mnd, hadde ikke noe problemer med det. Jeg ringte ikke hjem en gang.
Synes det er greit. Det er litt tidlig å la henne overnatte borte uten oss enda. Litt langt å kjøre henne til svigemor som bor 63 mil unna, men pappan min bor ca 1 time unna, er ikke så langt. Har venner som gjerne er barnevakter i nærheten.
Men har ikke problemer å la andre jeg stoler på passe henne. Det gjør at jeg har mer overskudd i hverdagen. Alle har behov for seg selv tid, uten å være egoistisk.

Hadde 2 dager sammen med jenta mi nedi byn hos mamma og pappa.. Ene dagen var jeg ute med jentene på kvelden og dagen etter var vi på Disney On Ice[:)]
Det var ikke akkurat deilig, for savnet var stort da siden han er så liten. MEN jeg og snuppa hadde godt av å bare være meg og hun[:)][:D]

Men jeg må spørre jenter. Hvorfor sier dere at gubben/kjærsten PASSA mini??

De er pappa'ne og de passer ikke altså... Er vel ingen som sier at vi passer barna våres når de er ute??[;)] hehe... Besteforeldre osv passer!!

ORIGINAL: *AnjaElise*

De er pappa'ne og de passer ikke altså... Er vel ingen som sier at vi passer barna våres når de er ute??[;)] hehe... Besteforeldre osv passer!!

Samobern har da passa snuppa mens jeg har hvert avgårde. Å det er helt greit.. for da er hun hjemme [:D]
Er mer når hun skal være vekk fra oss begge som er skummelt!

Samobern har da passa snuppa mens jeg har hvert avgårde. Å det er helt greit.. for da er hun hjemme [:D]

hehe, var ikke sånn det var ment![8D]
Men høres ut som fedrene er barnevakter[8D] hehe..
Og de er jo tross alt pappan, de paser da altså ikke.. Men de er sammen med h*n [:)]

Sambo blir faktisk såra de gangene jeg er ute, og folk sier "jasså, skal du passe i dag da"... Er ikke det normalt at pappa'ne også er hjemme med de litt??[;)][:D]

hehe, var ikke sånn det var ment![8D]
Men høres ut som fedrene er barnevakter[8D] hehe..
Og de er jo tross alt pappan, de paser da altså ikke.. Men de er sammen med h*n [:)]

Sambo blir faktisk såra de gangene jeg er ute, og folk sier "jasså, skal du passe i dag da"... Er ikke det normalt at pappa'ne også er hjemme med de litt??[;)][:D]

aaahhh!! skjønner [;)] ja det er jo sant da

Back
Topp