Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: dresden
ORIGINAL: Mirell
13timer ca.
hvordan klarte du det?
jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.
ORIGINAL: Charlis
13timer ca.
hvordan klarte du det?
jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.
sign, sign, sign [:)][:)] Men skjønner jo godt de som ikke klarer det også..For mitt vedkommende så hadde jeg blitt gæren om jeg ikke fikk litt fri innimellom.. Hun har overnattet hos mine foreldre 2 ganger uten oss og hos farmor 1 gang uten oss.. Og nå i løpet av de nærmeste 2 mnd så skal hun sove hos mamma og pappa 2 ganger til og farmor 1 gang til.. Jeg har faktisk INGEN problem med det altså... [8|] Er det meg det er noe galt med, kanskje??[&:] Men som sagt tidligere.. Både farmor og mormor bor like rundt hjørnet.. 10 min å gå med vogna....Kanksje det er derfor vi ikke har noe problemer med det??
Men nå skal det sies at vi ikke lar noen andre passe henne da.. Uansett så har mini det veldig bra hos besteforeldrene sine og DET er vi glade for[:)]
ORIGINAL: *AnjaElise*
Men jeg må spørre jenter. Hvorfor sier dere at gubben/kjærsten PASSA mini??
De er pappa'ne og de passer ikke altså... Er vel ingen som sier at vi passer barna våres når de er ute??[;)] hehe... Besteforeldre osv passer!!
De er pappa'ne og de passer ikke altså... Er vel ingen som sier at vi passer barna våres når de er ute??[;)] hehe... Besteforeldre osv passer!!
Samobern har da passa snuppa mens jeg har hvert avgårde. Å det er helt greit.. for da er hun hjemme [:D]
Er mer når hun skal være vekk fra oss begge som er skummelt!
Samobern har da passa snuppa mens jeg har hvert avgårde. Å det er helt greit.. for da er hun hjemme [:D]
Er mer når hun skal være vekk fra oss begge som er skummelt!
hehe, var ikke sånn det var ment![8D]
Men høres ut som fedrene er barnevakter[8D] hehe..
Og de er jo tross alt pappan, de paser da altså ikke.. Men de er sammen med h*n [:)]
Sambo blir faktisk såra de gangene jeg er ute, og folk sier "jasså, skal du passe i dag da"... Er ikke det normalt at pappa'ne også er hjemme med de litt??[;)][:D]