Sentimental

mammatilElise

Forelsket i forumet
Blir nesten litt trist jeg... Har sittet og sett på filmsnutter av Elise fra hun ble født til nå. Alt har skjedd så raskt! Blir nesten litt stressa for tida som flyr avgårde og redd for at jeg ikke er flink nok til å nyte denne fantastiske tiden. De vokser så FORT!!!

Enig med deg,synes nesten det går for fort.
Utviklingen går så utrolig fort om dagen,det skjer jo nye nytt nesten hver eneste dag.
Er jo herlig at personligheten trer frem selvfølgelig,men det kunne godt skjedd litt langsommere synes jeg [;)]

ÅÅÅhh, ja tenker ofte på det jeg å..........
Har det liksom så travelt, at jeg ikke klarer å nyte tida...
Alt skal skje samtidig,-helst igår. Så dagene går i ett og det samme, nesten som en "fabrikk"..... [&o]

Ja, så enig!
Synes ikke at han er baby lengre, mistet liksom den siste baby looken når han fikk tenner.. Babyer har ikke tenner![;)]
Nyter tiden som bare det, men tiden flyr alikevel....

Jeg er over halvveis i permisjonen min også. Virker som om jeg gikk ut i permisjon med stor mage bare for et par måneder siden... Nei, jenter! Vi må passe på å kose oss med de små nå som vi virkelig har mulighet til å bruke masse tid med dem. [:)]Hverdagen kommer så alt for fort.[&:] Tenker endel på neste baby jeg nå (selv om det blir en liten stund til - om vi får til en til), og gleder meg til å ha ansvar for en liten nyfødt baby og en stolt storesøster[:)] *drømme,drømme,drømme*

Jepp, det er helt rart at hun ikke er en "bitteliten" baby lengre. [8|]
På mange måter er det godt, men man savner det jo likevel. [8D]

ORIGINAL: mrsSJ

Enig med deg,synes nesten det går for fort.
Utviklingen går så utrolig fort om dagen,det skjer jo nye nytt nesten hver eneste dag.
Er jo herlig at personligheten trer frem selvfølgelig,men det kunne godt skjedd litt langsommere synes jeg [;)]

Back
Topp