Sentimental

mams81

Glad i forumet
Jeg blir så rørt av å se på magen min enkelte øyeblikk!!! Jeg har jo gjort dette før, men allikevel er det helt nytt! det er helt rart! Når jeg ser magen bevege seg blir jeg satt ut! Kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til en liten baby igjen, samtidig som jeg er nervøs..... Føler det bare dreier seg om graviditet hos meg fortida. Folk rundt meg er sikkert dritt lei av mage-snakket mitt hehe...

He he!
Sånn har jeg og det. Det er jo ikke sååå lenge siden sist, men like spennende likevel.
Gleder meg som pokker til gutten kommer, men så gruer jeg meg litt også....
Og det er som du sier, det er bare babyprat fra meg og folk begynner å bli litt lei av meg..[:)]
Det skal bli såååå gøy!!!!

Gleder meg skikkelig!!! Begynner å kjenne mer bevegelse der inne, og ikke sånne små rykk og napp spark...

jeg å gleder meg til jeg kan holde lille jenta vår[;)][;)] ja de som er rundt meg er nok lei for lenge siden, snakker jo nesten bare om det[;)]  prøver å ikke si det så mye ved min søster, hun har prøvd å bli gravid i over ett år nå og hun blir bare deppa av at jeg er glad, føles det som hvertfall... jeg er så glad jeg ikke har det problemet, det er så slitsomt med alle prøvene og sånt

heheheheh er skikkelig syk når det gjelder å titte på at magen beveger seg[:D] spesielt når jeg legger meg i senga om kvelden...blir aaaaaaaaldri lei..Det er såååå herlig...nå har både bevegelsene og sparkene til gutten min blitt kraftigere og det er bare deilig å kjenne de bitte små bevegelsene[:D] vil bare at det skal bli juli med engang[;)]

Dere er sååååå heldige!!!!
Keg HATER å være gravid!!!
Synes magen er ekkel[:'(]
Irriterer meg over å ikke fungere i det hele tatt,
verken hjemme eller på jobb!!![:@]
Sover dårlig, er konstant trøtt og sliten.
Føler meg som om jeg har hatt ei skikkelig fyllekule+
snev av influensa....[&:][8D]
Vondt f.... over alt!!!![:(][:(][:(]

Synes alt er bare pyton[:(][:(][:(]

GLEEEEEDER MEG TIL FØDSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp