Sentimental jeg???

TuttiFrua

Glad i forumet
Herregud for en sipping...ser på reprise av skavlan med offer fra utøya, og sipper verre enn noen gang. Måtte bare slå over på en annen kanal. Men det var visst flere triste ting på tv'n i kveld... :,-(

Jeg gråt da jeg leste ut den første Harry Potterboka i går kveld.

Må jo også nevne at det sikkert er tiende gangen jeg leser den siden jeg kjøpte den i 2001! :-/

Uff da... Kanskje bedre å leie seg en film i stede:) Ellers er det alltids mulig med bomull i ørene å klipe igjen øynene;)

Hehe... Jeg griner av fine ting og jeg. Var aldri sånn før jeg fikk barn og nå når jeg er gravid og ikke i form er det skikkelig ille. :P

Hehe, høres kjent ut. Jeg satt og sippa meg gjennom hele greys anatomy episode som gikk sist. emoticon Klarte ikke stoppe gitt...

Ja uff, disse hormonene altså! Sambo ville at vi skulle rydde unda alle lekene i sandkassafor vinteren tidlegare i dag. Og da blei eg heilt på gråten, for eg ville helst slappe av på sofaen:-) Litt flaut å tenke på nå i ettertid.. Hehe

hehe kjenner meg igjen.. Så på ønskedrømmen i går og da randt mine tårer som en foss :P Godt ikke gubben var hjemme hehe

så det sammen med flere, og heldigvis ikke bare hos meg tårene rant

ja det er ikke bare bare å være hormonell. må passe litt på hva man skrur på :P

Back
Topp