Sentimental for tiden?

Mia Maria

Flørter med forumet
Er noen av dere begynnt å bli sentimental nå like foran fødselen? Jeg er fryktelig følsom for alt som skjer rundt meg. Ser jeg en film kan jeg begynne å gråte for ingen ting, får jeg det ikke som jeg vil hjemme tar jeg lett til tårene da også...

Er dere også følsom?

Føler meg som en skikkelig sytkjerring! Alt er tungt og fælt. Den minste ting på TV er så rørende at tårene kommer. Gleder meg til at ting normaliserer seg igjen [;)]

Jeg har det også sånn... Begynner tilogmed å grien fordi jeg bare er glad. Men det blir ikke særlig bedre etter fødselen heller skal jeg si deg, jeg gråt minst en gang for dagen i sikkert to mnd etter at eldstemann ble født. Rett og slett fordi jeg var lykkelig og totalt i hormonell ubalanse[:)]

Er nok en smule følsom ja....kan grine uten egentlig å vite hvorfor. [:D][:D] Blir godt å "bli seg selv" igjen [;)]

Griner hele tiden egentlig.. Å når jeg ikke gjør det så er det fordi jeg kjemper mot tårene.. Kunne betalt for å være ferdig nå!

Følsom ja! Spør bare typen min...heh,heh... kan bli så hissig og kjefte o gråte og alt mulig... huh,huh... e ikke greit nei. E gla nåk når fødseln e over, kroppen skriker etter d normale... omså syns d e litt deilig å gå m en svær mage...[:D]

Gjett om tårene mine renner, ja.. i tillegg til alle gravidhormonene så er jeg blitt ganske forkjøla, og det hjelper ikke akkurat-

-nå reiste akkurat mannen min tilbake til Bergen - jeg hadde SÅ lite lyst til å la ham dra, siden jeg har en følelse av at det ikke kommer til å bli noen fødsel denne uka heller - ergo ser jeg han ikke før fredag igjen[:(]

[:(]-hilsen tårepersa-[:(]

Back
Topp