Sensitive noen?

JPSK

Elsker forumet
Jeg griner av ALT. Fine gester på tv-program, avskjeder, musikk, ja.. You name it. Nå er jeg en som tar lett til tårene altså, men. Dette går jo over alle grenser. Sånn var jeg IKKE når jeg gikk med min sønn. Ikke var jeg hormontroll i det hele tatt... Det er jeg denne gangen. Har faktisk blitt mer pms etter jeg har fått barn... (autocorrecten ville bytte pms med ond!! Hahaha ler meg ihjel!!! :D )

Flere som er sensitiv og hormonell? Sikkert vært poster om dette tidligere men, forandrer seg gjerne etter hvordan svangerskapene utvikler seg?

Åååh godt det er flere !!! Jeg blir så sint at jeg gråter. Så glad at jeg gråter. Gråter fordi jeg gråter. He he.. Noen dager er bedre enn andre.. Varierer litt..

Kjenner meg igjen ;) Jeg tar lett til tårer om dagen. Mer enn vanlig :p

Er ikke så veldig sensitiv enda, men det kommer nok..
Men jeg er meget hormonell for tiden da ...Kjempe hissig rett og slett, er jammen godt jeg har en tålmodig samboer :p

Alr dor følsom. Satt å så på history channel en dinosaur som ble "mobba" av en annen... å tårene rant fra en annen verden

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Jeg gråt til introen av tv-programmet "Det lille paret" i går. Ellers så griner jeg av alt. Av og til griner jeg bare for å grine :D

Veldig lett for å ta til tårene her også ja!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi:p skal ikke være lett, sliter til tider jeg også men ikke helt på 'tute'fronten ennå.. Men fuktige øyne og stor klump i halsen til det meste :P

Back
Topp