englemamma18
Elsker forumet
Kan fort bli trøbbel hvis man møter på feil folk daMåtte jeg slippe å møte på noen som bruker den igjen.. flaut å brekke seg når man går forbi folk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fort bli trøbbel hvis man møter på feil folk daMåtte jeg slippe å møte på noen som bruker den igjen.. flaut å brekke seg når man går forbi folk![]()
Her også. Jobber i matbutikk, så kommer ikke unna noen av luktene jeg er sensitiv for. Må holde meg når jeg sitter i kassa så jeg ikke brekker meg..
Off, og kaffe som er såå godt. Hehe
Drakk myyyye av det før graviditeten..Jobber i dagligvarebutikk selv. Kommer nok til å slite i kassaHer også. Jobber i matbutikk, så kommer ikke unna noen av luktene jeg er sensitiv for. Må holde meg når jeg sitter i kassa så jeg ikke brekker meg..
Hehe kanskje vi blir gode på å selge på de illeluktende en dusjsåpe med god lukt og deoSamme her.. Har et par kunder som lukter så ille at jeg har brekt meg før. Håper jeg klarer å gjemme meg om de kommer nå.
Knis, jaKan fort bli trøbbel hvis man møter på feil folk da![]()
Hehe kanskje vi blir gode på å selge på de illeluktende en dusjsåpe med god lukt og deo![]()
Vi har noen faste kunder som alltid lukter sur øl og røyk. Så fort jeg ser de komme inn døra, spør jeg pent om en kollega kan passe kassa littJobber i dagligvarebutikk selv. Kommer nok til å slite i kassaDet er et treningssenter like ved butikken så mange svette illeluktende kunder innom. Jeg kommer til å krepere
stakkars kunder som må se på at jeg prøver å holde meg fra å brekke meg
![]()
Ja.. holdte på å kaste opp av en mann som brukte jean paul parfymen! (Den blå mannekroppen)
Fant i dag ut at jeg ikke klarer lukten av ostepop. Hadde veldig lyst på helt til jeg åpnet posen![]()