Senket sprinkelsenga?

Selmaen

Glad i forumet
Noen som har gjort det? Jeg vurderer det da frøkna slenger bena opp på kanten hele tiden. Føre var...:p hvordan ligger det an hos dere? Husker ikke hvor mange måneder storebror var da jeg senket for han.

Vi senket vår for en mnd tid siden. Han er langt i fra å kunne krabbe ut av den, men siden han har begynt å stå på alle fire, tenkte vi deg var greit å bli ferdig med det. Siden han ikke spiser mer på natta så gjør det heller ikke noe om han er flyttet ned, hadde vært mer slitsomt hvis han fortsatt spiste.

Har vurdert det, men har en liten gutt som ikke sover for tiden. Tar han opp og legger ned igjen 10-20 ganger i løpet av natta, så blir tungt hvis vi senker. Har setter seg ikke opp ennå, men plutselig klarer dem det.

Senket ned 1 hakk for ca en mnd siden. For da startet han å snu seg i sengen og opp i brabbestilling. Nå må vi straks (i morgen) ta helt ned. For i går og i kveld har jeg funnet han stående flere ganger. Blir stress med at han styrer om kveldene og enda våkner minst 2 ganger på natt. Men er vel bedre det enn at han faller ut.

Senket for ca 2 måneder siden, men mest pga en større baby skulle låne den til dagdupp. Men var bra vi senket den for et par uker senere begynte hun å reise seg etter ting så da hadde en lav sengekant vært bare barnemat!

Senka senga for ei god stund sia fordi lillegull begynte å røyse seg opp over alt. Men han vil ikkje sove i senga lenger :( trur det er fordi han ikkje kan sjå oss lenger. (Soverommet vårt er veldig lite, så sprinkelsenga står heilt inntil vår seng, så han føler vel han ligg nedi ei grop stakkar)

Skal senke den i morgen. Hun prøver å reise seg så plutselig en dag klarer hun det..

Gjorde det for 5 uker siden etter jeg våknet av et smell.. Og deretter et hyl. Stakkars lille gutten som klatret ut avsenga :(

Den var senket fra begynnelsen av. Overtok rett etter storesøster fikk ny seng og gadd ikke løfte den:)

Da har vi senket også ☺ jøye, for en apekatt da hun skulle legge seg :p klatring på sprinklene med føttene ;) var nok annerledes for henne, men sååå på tide :)

Gjorde det for 5 uker siden etter jeg våknet av et smell.. Og deretter et hyl. Stakkars lille gutten som klatret ut avsenga :(
Hjelp! Nå vil jeg også senke den

Mi er født i mai og måtte senke for over en måned siden da hun begynte å reise seg :o

Back
Topp