Senke sengebunn

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det noen som har gjort det? Snuppa her har begynt å snu seg på magen i sengen og det trenger ikke ta lang tid før hun henger over kanten... Men det er så praktisk å ha den høyt med nattamming og alt annet man styrer med på natten...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke gjort det enda, men burde nok gjøre det snart..

Februar-14 mamma <3

Vi har tatt den ned til midten, men den må helt ned ganske kjapt. Frøkna har begynt å reise seg etter ting...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har ikke gjort det ennå.. Men er nok ikke lenge til.. Liker å snu seg og prøver å titte over kanten..

Ja, senket den et hakk. Liker ikke når han ruller, strekker seg etter stengene og sprinkelbeskytteren. Klarer ikke å dra seg opp eller sitte, men vet aldri om han får det til en dag vi ikke følger med.

Go'gutten født 12.02.14♡

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det da jeg flytta senga inn på eget rom.... Måtte jo skru den fra hverandre for å få den gjennom døra :p

Februar-14 mamma <3

Gjorde det når eg fikk et krakilsk skrik i øret en tidlig morgen for to-tre uker siden.. Han hadde dradd seg opp på kanten og hang på sengekanten etter gommene sine......

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Her turner hun i senga, men jeg har ikke senket den ennå. Er veldig greit å bare legge henne sovende ned i senga når hun har sovnet ved puppen.
Får testa hvordan det er å ha seng langt ned nå da, skal på hytta og hun skal sove i reiseseng.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har hatt den nede siden slutten av juni ca :p har snudd seg og stått på alle fire lenge, ville ikke ta noen sjanser :) det går helt fint å legge han ned selv om han har sovnet ved puppen/byssing- må bare bøye seg langt ned sammen med han :p

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Hadde seng med lav bunn hos svigers i hele sommer, var ikke noe mer tungvint annet enn at man må bøye seg litt lengre ned.

Februar-14 mamma <3

Gjorde det når eg fikk et krakilsk skrik i øret en tidlig morgen for to-tre uker siden.. Han hadde dradd seg opp på kanten og hang på sengekanten etter gommene sine......

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Oi!! Hva de finner på!!

Jeg senka senga for noen uker siden. Greit å ikke ta sjansen :) Særlig ikke når hun sover alene på eget rom :) Har fremdeles sprinkelbeskyttere på da :)

Fikk med et hefte da vi kjøpte sengen for tre år siden. Sengen kan senkes 3 hakk. Første skal senkes rundt 6 mnd, så skal den senkes igjen rundt 9mnd. Nå sover ikke lillemor i sengen da. Hun sover i min seng.

Står i krabbestilling over alt nå og åler fremover så bør vel senke den når vi kommer hjem fra Syden.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi har på øverste ennå. Ikke drar han seg opp og ikke setter han eg opp selv.. Har babycall med kamerea også!
Kommer sikkert til å senke den et hakk nå vi kommer hjem fra ferie :)

Da har mini funnet ut at der er en sengekant han kan ta tak i, så nå er det bare å få den senka..

Februar-14 mamma <3

Er det noen som har gjort det? Snuppa her har begynt å snu seg på magen i sengen og det trenger ikke ta lang tid før hun henger over kanten... Men det er så praktisk å ha den høyt med nattamming og alt annet man styrer med på natten...

Jeg har sunket den til midtstilling. Samtidig flyttet jeg sprinkelsenga fra å stå helt inntil min side, til å stå inntil veggen istedet. Er mye lettere å løfte opp og legge ned i dyp seng hvis man selv står på bena :)

sitter på padda!

Her er det bare to hakk. Synes det blir langt ned, blir liksom ikke like kos med nattasangen. Husker det fra storebroren også

• Liker
Reactions: EJ
Her er det bare to hakk. Synes det blir langt ned, blir liksom ikke like kos med nattasangen. Husker det fra storebroren også

Ser den. Blir ikke så intimt som man skulle ønske. Er veldig glad jeg kan ha henne i midtstilling, den laveste hadde blitt veldig lav her.

sitter på padda!

Back
Topp