Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Susseline2
Du Jaggumeg???
Jeg har ikke fått med meg deg jeg på termin febr[8|][&o]
Plutselig var du bare der på født febr[:D]
Er d jeg som er surrete eller har du hatt et annet nick???????
Blush, skjemmes jeg nå[&:][8D][:D]

. Veldig glad for å ha blitt kjent med så mange supre febbismammaer [;)]. Opprettet profil med en gang jeg fant ut at jeg var Gravid, men jeg begynte ikke å henge ut her før i mai en gang tror jeg det var. Da hadde Gabriel en periode hvor han var så rar, så da fikk jeg plutselig behov for å høre hvordan andre unger var, og siden har jeg blitt værende.[:)]ORIGINAL: Tulip
ORIGINAL: tonje07
ja husker at du kom inn hit som et friskt vindpust for en liten stund siden!! og det er vi alle veldig glade for [:D][:D]
Enig!! [:)][:)]
ORIGINAL: siri01
ORIGINAL: Tulip
ORIGINAL: tonje07
ja husker at du kom inn hit som et friskt vindpust for en liten stund siden!! og det er vi alle veldig glade for [:D][:D]
Enig!! [:)][:)]
jeg er også sååå glad for at du har kommet hit[:D] og jeg har også vært så heldig å få treffet deg in real life[;)] skikkelig go jente er du...også har du en nydelig liten gutt også[:D]
ORIGINAL: Jaggumeg
Jammen, har vi ikke blitt enig om for lenge siden at februarmammaene er de koseligste jentene med de vakreste ungene? [;)] Men nå må det seriøst være nok skryt her ellers så blir jeg bare innbilsk og det har ingen godt av. Er ille nok fra før [:D]
Jammen, har vi ikke blitt enig om for lenge siden at februarmammaene er de koseligste jentene med de vakreste ungene? [;)] Men nå må det seriøst være nok skryt her ellers så blir jeg bare innbilsk og det har ingen godt av. Er ille nok fra før [:D]
jo vi har vel tja kansje blitt enige om det...men er nok ikke helt enig...jeg blir aldri innbilsk[;)]
jo vi har vel tja kansje blitt enige om det...men er nok ikke helt enig...jeg blir aldri innbilsk[;)]
Nei, sånne søte jenter som deg blir vel ikke det kan jeg tenke meg [8D]