Sengkant

Miss Hormontroll

Gift med forumet
Bruker dere det i sprinkelsenga nå som dere har senka den? [:)]
Her i gården river snuppa den bare ned til stadighet. Da er den kanskje bare overflødig?

Vi har den på enda[:)]
Hun legger seg ofte på tvers i senga,og er den borte henger armer og bein utenfor[8D]
Prøvd å ta den av,men kom fort på igjen...Hun våknet ofte og hyla pga at hun satt fast!!

Så beholder den ei stund til tenker jeg[:)]

Her bruker vi den ennå, og blir nok det en stund til. Selv om han tråkker den ned litt så hindrer den at han får armer og bein på utsiden.

ORIGINAL: Himmelblå

Bruker den ja, men Fredrik driver å trixer litt med han også.. hehe

Samme med Emma[:)]

vi bruker den fortsatt, men tok det av en periode og da måtte jeg lete etter smokker som datt ned overalt ,og det orker jeg ikke så den kom fort på igjen[:D]

Den må vi ha på for å forhindre at smokkene detter på gulvet. Pluss at hun bruker den til å støtte beina med når hun sover [;)] Så den kommer til å være på en stund til, regner jeg med [:)]

Ja, vi bruker den enda. Men den begynner å bli litt slitt, sånn at den henger litt, skal kjøpe en ny, som er bredere enn 25cm - hvis det finnes.

Me bruker, men har sånn tjukk som står av seg sjølv, verkeleg ein av mine favoritting! Så gla eg ikkje må knyta opp og igjen dei snorene! [:D]

vi har pakket litt av sengekanten nedi madrassen liksom, mellom senga og madrassen da..[:D]

ORIGINAL: Linda_22

vi har pakket litt av sengekanten nedi madrassen liksom, mellom senga og madrassen da..[:D]

Det har jeg alltid hatt. Måtte ha det når senga var på øverste hakk,hvis ikke hadde den gått over kanten. Men synes det er finest når madrassen er skjult og jeg.

Tok den av når han var 2-3 mnd. Han bare knaut den opp og var redd han skulle vikkle seg inn i tauene om natta [;)]

Back
Topp