Sengetips

Roxanne

Elsker forumet
Jeg skal kjøpe meg ny dobbeltseng, og jeg vil ikke ha sånn som er delt med sprekk man kan kjenne på midten, men ellers ANER jeg ikke hvor jeg skal begynne...

Noen anbefalinger?

tja, vi har svane hilton. 180 bred, fornøyd med den! ligger aldri godt borte lenger, hjemme best[:D]

Dyttedytt... Alle har vel senger! Fornøyd/ikke fornøyd?

ORIGINAL: Roxanne

Jeg skal kjøpe meg ny dobbeltseng, og jeg vil ikke ha sånn som er delt med sprekk man kan kjenne på midten, men ellers ANER jeg ikke hvor jeg skal begynne...

Noen anbefalinger?

hva med en tykk overmadrass? har en på 9 cm, sultan fra ikea,koster 1995kr.fornøyd

vi har en jensen-seng (tror jeg)
180x200cm
to madrasser under,der vi kunne kjøpe en hard og en medium hvis vi ville. (siden menn og damer er forskjellig tyngde på)
Så har vi overmadrass oppå,sånn at sprekken blir borte....

Min kjøpte jeg på jysk for ørten år siden, kontinentalmadrass 150X200. Veldig god, veldig billig og tror de selger den fortsatt!:) husker ikke nøyaktig hva den heter, men tror ikke den koster mer enn et par tusenlapper..:)

(Nå var jeg til stor hjelp gitt...[8D])

vi har svane ett eller annet. kjempe god seng

har MALM seng fra Ikea, 180 bred med 2x90 madrasser og en tykk sultan overmadrass over....kjenner ingen skjøt på madrassen med overmadrass - og slipper at madrassene sklir unna med sengestammen[:D]

Back
Topp