Sengetøy

Hmm... er det bare jeg som styrker dynetrekket jeg bruker i vugga til babyen min? :p Syns det bare ser såå mye finere ut ;)

Har ikke vugge, men jeg strøk dynetrekket lillegutt brukte i vogna :) Enig i at det ser mye finere ut.

Hadde vært flau om jeg gikk ut med krøllete dynetrekk :O
 
Nei, det ser jeg ingen grunn til, og hadde heller aldri orket
 
Nei, det gjorde jeg ikke annet enn aller første gang sengesettene ble lagt på da han var nyfødt. I "redebyggetiden". Stryker kun bluser og skjorter, gitt!
 
Har ikke vugge, men jeg strøk dynetrekket lillegutt brukte i vogna :) Enig i at det ser mye finere ut.

Hadde vært flau om jeg gikk ut med krøllete dynetrekk :O
Har vogge stående i stua, så da syns jeg at det ser så mye bedre ut når det er strøket, er jo så fort gjort å stryke de små dynetrekkene ;) Dyna i vogna er det egentlig ingen som ser da jeg har strikket teppe over, men blir strøket det å i samme slengen ;)
 
Nei. Men Mamma gjorde det og det er jo så godt, men jeg tar meg ikke tid til det.
 
Nei, kun den aller første gangen jeg vasket det når jeg var gravid. Nå vasker jeg det og legger det på igjen på kvelden stort sett. :)
 
Jeg har strøket dynetrekk til å bruke i vogna til dåpen til alle 3 barna, det ser mye finere ut. :) Ellers har jeg ikke brukt dyne til dem før de var 2 år gamle, og da har jeg aldri tenkt tanken på å stryke noe. Dersom jeg skulle hatt vugge / seng med dyne til babyen på stua ville jeg sikkert gjort det. 1 minutt med strykjernet er ikke mye arbeid for å pynte opp på stua synes jeg. :)
 
Nei, stryking gjør jeg kun når det er nødvendig. :p
Stryking av sengetøy føler jeg blir litt som å tørke seg før man bæsjer; det blir bare for syns skyld, og har ingen praktisk betydning. :p ;)
 
Back
Topp