Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 22 Feb 2015 #1 Hvor ofte skifter dere på senga til den lille?
Lille♥venn Glad i forumet Januarskatter 2015 22 Feb 2015 #2 Så ofte som vi skifter på senga, en gang annenhver uke (hadde skiftet på senga en gang i uka hvis jeg hadde hatt tid...) siden lillemann sover med oss
Så ofte som vi skifter på senga, en gang annenhver uke (hadde skiftet på senga en gang i uka hvis jeg hadde hatt tid...) siden lillemann sover med oss
Arandir Forelsket i forumet Januarskatter 2015 23 Feb 2015 #3 Laken hver gang han gulper, så det kan være mange ganger i uken, men dynetrekk er vel annen hver uke, hvis ikke han skitner det til før.
Laken hver gang han gulper, så det kan være mange ganger i uken, men dynetrekk er vel annen hver uke, hvis ikke han skitner det til før.
Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 23 Feb 2015 #4 Ja for jeg bruker babynest så blir aldri no på laken.. da skifter jeg bare annenhver uke for er ikke no gris.. Da skifter jeg kun pga støv
Ja for jeg bruker babynest så blir aldri no på laken.. da skifter jeg bare annenhver uke for er ikke no gris.. Da skifter jeg kun pga støv