Sengetøy I julegave?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg er kanskje tidlig ute I år, men jeg er fast bestemt på å bli ferdig så å si før desember ringer inn I år :)

Så med dette er jeg faktisk litt dristet til å kjøpe sengetøy til de fleste voksne og noen av barne I familien I år da jeg vet dette ofte blir ned prioritert :)

Men så vet jeg ikke om dette er noe man vil sette pris på å få da :P selv elsker jeg det :D

Hva syns dere?

Jeg kjøpte sengetøy til 3 av niesene/nevøen min i fjor. Og de ble alle glade.
Han på 12 år fikk star wars.
Hu på 10 år fikk ett litt mer ungdomslig sengetøy, noe hu satte stor pris på.
Minste på 4 år fikk Dora the explorer.

Gjelder bare å finne noe de virkelig liker :D Jeg setter også pris på godt sengetøy. Sucker for Sir John jeg da :D

Så sant de som kjøper der til oss vet hva vi liker hadde jeg blitt veldig glad for det.
Vi har fått det noen ganger, og alltid har vi fått med to enkelt dynetrekk, vi har alltid hatt dobbeltdyne.
Ungene har fått med fine bilder på de har elsket

Jeg ELSKER å få sengetøy, mest fordi jeg HATEr å bruke penger på noe så kjedelig selv :-P Hihi.... Men å f det..!? Gull verdt!!! Får alltid sengetøy av farmora til samboeren til jul, og det er SÅÅÅÅÅ deilig!!!

Syns det er kjekt å få i gave :) Syns nemlig det er kjedelig å bruke penger på det :p

Jeg kjøpte sengetøy til 3 av niesene/nevøen min i fjor. Og de ble alle glade.
Han på 12 år fikk star wars.
Hu på 10 år fikk ett litt mer ungdomslig sengetøy, noe hu satte stor pris på.
Minste på 4 år fikk Dora the explorer.

Gjelder bare å finne noe de virkelig liker :D Jeg setter også pris på godt sengetøy. Sucker for Sir John jeg da :D
Oh, hvor har du finni Dora sengetøy..!?

Sengetøy er noe jeg svært sjeldent tar meg tid og råd til å kjøpe selv, selv om det er noe jeg burde byttet ut oftere..
Så jeg blir alltid glad for sengetøy :) Har det faktisk på ønskelista i år :)

Så lenge det passer til lengden på dynene vi har så er det noe jeg hadde blitt kjempeglad for. de vi har er gamle og klare for utskiftning.

Vi har dobbeldyne og dobbelputer, pluss så reagerer jeg på flanell. Veldig få som har fått det med seg, forståelig nok. :p
Så jeg liker best å kjøpe selv.

Har ofte kjøpt i julegave når det har vært sånn 2 for 1! Da får man gjerne kjøpt sengetøy som er litt mer eksklusivt enn vanlig ;)
Kid interiør har ofte sånne kampanjer, og de dyreste sengesettene der ligger vel på rundt 600-700,- pr sett!?

Sjeldent jeg gidder å bruke 1400,- på nytt sengetøy til oss liksom :p

Helt topp mener jeg :)

Jeg syns helt ærlig at det er døds kjedelig å få i gave. For det første kjøper jeg det selv ved behov og de gangene vi har fått slikt har det enten vært med blomstrete bestemor mønster, lite pene farger eller sånn glatt stoff:wtf:

Jeg elsker å få sengetøy og håper noen kjøper nye laken til meg i år, det er så kjipt å bruke penger på men genialt å få i gave :) men greit å vite hva folk liker, hater flanell og har 2 enkelt dyner så hadde hvert kjipt om jeg fikk flanell til dobbeldyne om det ikke kunne byttes.

Helt topp! Men man skal passe på at man kjøper noe som passer, i alle fall hvis man kjøper nå eller på salg slik at det ikke kan byttes. Vi kjøpte to enkle sett til søsteren til mannen og samboeren hennes i fjor, under juletreet lå det ny dobbeltdyne til dem (fra IKEA, som ikke passer trekkene fra noen andre butikker).

Back
Topp